Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego

Centrum Obsługi
Klienta Indywidualnego

Skorzystaj z wyszukiwarki
lub wybierz jeden z tematów poniżej

Wygodna obsługa elektroniczna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu:

Przejdź do eBOK

17-06-2014

Komunikat dla klientów z obszaru elbląskiego, kaliskiego, koszalińskiego i olsztyńskiego

Informujemy, że od dnia 20-06-2014 (piątek) od godziny 20:00 do dnia 23-06-2014 (poniedziałek) do godziny 8:00 nastąpi przerwa w dostępie do systemu obsługi klienta oraz ograniczona zostanie funkcjonalność elektronicznego Biura Obsługi Klientów (eBOK) w powyższych obszarach.
Podany czas niedostępności systemu został określony jako maksymalny.

Oznacza to, że we wskazanym terminie:

  • Ograniczone zostaną funkcjonalności eBOK (dla klientów z tego obszaru wyświetlą się dane z ostatniego logowania, kiedy system był dostępny).
  • Obsługa Rozliczeń Rzeczywistych dla obszarów kaliskiego, koszalińskiego, olsztyńskiego i elbląskiego będzie dostępna tylko z poziomu eBOK (brak obsługi Rozliczeń Rzeczywistych z sieci Via).


Wyłączenie nie wpłynie natomiast na działanie systemu przedpłatowego.

Przepraszamy za utrudnienia.

30-05-2014

Punkty Partnerskie ENERGA już otwarte dla Klientów

Szanowni Państwo,

 

Informujemy, że na terenie działania ENERGA zostały otwarte pierwsze Punkty Partnerskie ENERGA. Teraz podpisanie umowy, aktywacja usługi czy oferty oraz atrakcyjne rabaty dla firm będą dostępne na wyciągnięcie ręki.

 

Poniżej znajduje się wykaz czynności realizowanych przez Punkty Partnerskie. 

 

  • Informacje - jak zostać naszym klientem, wymagane dokumenty,
  • Podpisanie umowy i założenie licznika,
  • Oferta rabatowa dla firm,
  • Aktywacja usług Rozliczenia Rzeczywiste, Rozliczenia pre-paid,
  • Przepisanie licznika (nowy odbiorca), ponowne założenie licznika (np. po demontażu licznika),
  • Informacje o:
    • cenach i grupach taryfowych,
    • produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności oraz promocjach,
    • trybie składania reklamacji dotyczącej rozliczeń.

Zapraszamy do naszych punktów zlokalizowanych w:

 

Jarocinie, ul. Poznańska 3a (parking przy Biedronce)
czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00


Tczewie, ul. Westerplatte 3 (Dom Przedsiębiorcy)
czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30


Brodnicy, ul. Kamionka 9
czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00


Ciechanowie, ul. Ściegiennego 10 lok. 9
czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00


Kutnie, ul. Sienkiewicza 30
czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00


Lidzbarku Warmińskim, ul.Piłsudskiego 3

czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00


Szczecinku - Pl. Winniczny 12/9 (obok marketu Netto)

czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00


Kępnie – ul. Poznańska 7a/2 – otwarcie w środę - 28.05.2014r.

czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00

 

Zachęcamy do obserwowania naszej strony energa.pl, gdzie pojawiać się będą informacje o kolejnych Punktach Partnerskich ENERGA i gdzie na bieżąco można śledzić oferty dla Klientów.

16-05-2014

Nowy Cennik energii elektrycznej dla firm

Szanowni Państwo,

Informujemy, iż w związku z wejściem w życie w dniu 30 kwietnia 2014 roku ustawy o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw z dnia 14 marca 2014 roku i nałożeniem na ENERGA – OBRÓT S.A. dodatkowych obowiązków związanych z uzyskaniem
i przedstawieniem do umorzenia świadectw pochodzenia, zmianie uległ Cennik energii elektrycznej dla przedsiębiorstw.

Nowy Cennik energii elektrycznej ENERGA-OBRÓT SA dla przedsiębiorstw obowiązuje od dnia 1 czerwca 2014 roku.

 

22-04-2014

ENERGA podpisała Kodeks Dobrych Praktyk

i wspiera kampanię edukacyjną „Sprawdź kto sprzedaje Ci energię”. 16 kwietnia 2014 r. w Warszawie najwięksi dostawcy prądu w Polsce – w tym ENERGA - podpisali Deklarację stosowania zapisów zawartych w dokumencie "Dobre Praktyki Sprzedawców energii elektrycznej – czyli  czego klient może oczekiwać od rzetelnego sprzedawcy" – tzw. Kodeks Dobrych Praktyk. Wydarzenie to zapoczątkowało kampanię edukacyjno-informacyjną „Sprawdź kto sprzedaje Ci energię!” organizowaną przez Towarzystwo Obrotu Energią pod Patronatem Urzędu Regulacji Energetyki. Kampanię tę wspiera m.in. ENERGA. Jest to pierwsza tego typu akcja w Polsce, gdyż dotychczas uświadamianiem klientów i walką z nieuczciwymi praktykami zajmowały się głównie instytucje Państwowe.

Więcej informacji 

25-03-2014

UWAGA! Zmiana godzin otwarcia Salonu Sprzedaży w Gdańsku

Szanowni Klienci ENERGA, Informujemy, że od dnia 1 kwietnia 2014 nastąpi zmiana godzin pracy Salonu Sprzedaży w Gdańsku, na ul. Brzozowej 9C. Od tego dnia Salon będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00.
17-03-2014

Gdzie jest awaria?

Silne porywy wiatru spowodowały zakłócenia w dostawach energii elektrycznej na terenie obsługiwanym przez ENERGA-Operator.

Informacje o sytuacji na sieci znajdują się na stronie http://www.energa-operator.pl

Po kliknięciu w odpowiedni oddział znajdą Państwo szczegółowe informacje o obszarach, na których występują awarie oraz o szacowanym czasie przywrócenia zasilania. Uwaga – z powodu warunków atmosferycznych czas ten może ulec wydłużeniu.

Jeśli obszar, na którym Państwo mieszkają, znalazł się w naszym wykazie, prosimy czekać na usunięcie awarii. W innych przypadkach, a także jeśli zauważą Państwo sytuację zagrażającą życiu (zwłaszcza zerwane przewody) prosimy o kontakt z numerem 991 (bezpłatny) lub 801 456 456 (płatny zgodnie ze stawką operatora telekomunikacyjnego) i postępowanie zgodnie z nagranymi instrukcjami.

Strona z wyłączeniami aktualizowana jest na bieżąco.

03-02-2014

Ważny komunikat uzupełniający dla Klientów z obszaru toruńskiego

ENERGA informuje, że nadal trwa przerwa w działaniu systemu obsługi Klienta w regionie toruńskim (na terenie obsługi BOK Toruń, Grudziądz, Włocławek, Brodnica). 

 
W związku z powyższym w dalszym ciągu niemożliwe jest Rozliczenie za zużytą energię w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste - podawanie stanu licznika i płacenie za faktycznie zużytą ilość energii.

 

Włączenie systemu nastąpi 5 lutego 2014

 

Prosimy o cierpliwość.
Za utrudnienia przepraszamy.

30-01-2014

Przerwa w dostępie do doładowań pre-paid na obszarze toruńskim w dniach 30-31.01

ENERGA informuje, że  w dniach 30.01 od godz. 20.30 - 31.01 do godz. 9.00 nie będzie dostępna usługa doładowań pre-paid na obszarze toruńskim.


Przerwa w dostępie do doładowań liczników przedpłatowych będzie trwała maksymalnie 12,5 godziny i może ulec skróceniu.

 

Za utrudnienia przepraszamy.

15-01-2014

Złośliwe oprogramowanie – ostrzeżenie dla Klientów.

Informujemy o pojawiających się przypadkach otrzymywania przez klientów ENERGA-OBRÓT SA, jak również osoby nie będące naszymi klientami, informacji w postaci e-maila zawierającego złośliwe oprogramowanie.

Informacje te są wysyłane z darmowych kont pocztowych np.: ebok.energa@prokonto.pl. Zwykle dotyczą one faktur lub rozliczeń.

Informacje te nie są rozsyłane przez pracowników ENERGA-OBRÓT SA, mimo że są podpisywane jako Zespół ENERGA.

Prosimy nie otwierać załączników dołączonych do ww. informacji ponieważ mogą one zawierać złośliwe oprogramowanie, które po zainstalowaniu przez nieświadomego zagrożenia użytkownika, dostarcza tzw. „tylną furtkę” wykradając dane i informacje z komputera.


Powyższy fakt został już zgłoszony organom ścigania.

Jeżeli otrzymali Państwo taki e-mail prosimy o informację pod numerem telefonu 800 200 100.

10-01-2014

Ważna informacja dla Klientów BOK zamykanych w dniu 31 stycznia 2014r.

ENERGA informuje, że z dniem 31 stycznia 2014 roku Biura Obsługi Klienta w:

 

Brodnicy, ul. 18 Stycznia 40,
Ciechanowie, ul. Mławska 3,
Grudziądzu, M. Curie-Skłodowskiej 6/7,
Jarocinie, ul. Batorego 26,
Kętrzynie, ul. Ogrodowa 17,
Koninie, ul. Kleczewska 41,
Kutnie, ul. Sobieskiego 20,
Lęborku, ul. Krzywoustego 34A,
Ostrowie Wielkopolskim, ul. Zamenhofa 2a,
Szczecinku, ul. Wyszyńskiego 59,
Tczewie, ul. Nowa 5,
Wejherowie, ul. Przemysłowa 18,
Włocławku, ul. 3 Maja 38

 

ZOSTANĄ ZAMKNIĘTE.

 

Kompleksowa obsługa Klienta prowadzona jest w telefonicznym oraz elektronicznym Biurze Obsługi Klienta:

 

• Zadzwoń na numer 555 555 500 lub skorzystaj z bezpłatnego panelu telefonicznego Biura Obsługi Klienta (tBOK), nasi konsultanci prowadzą obsługę w godzinach 8.00 – 20.00.
  W sprawie zaległych płatności zadzwoń na numer 555 555 599
• Załóż konto na www.ebok.energa.pl i korzystaj z elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) z pakietem usług, m. in. Rozliczenia Rzeczywiste, Płatności Online, możliwość skorzystania z formularza kontaktowego.

 

Chcesz podpisać umowę kompleksową bądź aneks do umowy z ENERGA ?

Zadzwoń do tBOK lub wypełnij wniosek online na stronie www, a kurier przywiezie Ci dokumenty do podpisu.

 

Najbliższe Biuro Obsługi Klienta ENERGA dla Brodnicy, Grudziądza i Włocławka znajduje się w Toruniu, ul. Czerwona Droga 1
Najbliższe Biuro Obsługi Klienta ENERGA dla Jarocina, Konina, Ostrowa Wielkopolskiego znajduje się w Kaliszu, ul. Zamkowa 8
Najbliższe Biuro Obsługi Klienta ENERGA dla Kutna znajduje się w Płocku, ul. Piłsudskiego 39
Najbliższe Biuro Obsługi Klienta ENERGA dla Lęborka znajduje się w Słupsku, ul. Tuwima 6/7
Najbliższe Biuro Obsługi Klienta ENERGA dla Szczecinka znajduje się w Koszalinie, ul. Dworcowa 17
Najbliższe Biuro Obsługi Klienta ENERGA dla Tczewa znajduje się w Gdańsku, ul. Brzozowa 9C
Najbliższe Biuro Obsługi Klienta ENERGA dla Wejherowa znajduje się w Gdyni, ul. 10 Lutego 33

Powrót

Płać za prąd punktami PAYBACK

PAYBACK