Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego

Centrum Obsługi
Klienta Indywidualnego

Skorzystaj z wyszukiwarki
lub wybierz jeden z tematów poniżej

Wygodna obsługa elektroniczna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu:

Przejdź do eBOK

powrót

Kto wystawia fakturę za prowizję tytułem płatności, doładowania pre-paid, rozliczenia rzeczywistego w VIA BillBird lub Blue Media?

Płatności za rachunki ENERGA oraz doładowania energetyczne w sieci VIA obsługiwane są przez firmy BillBird SA. Dlatego reklamacje dotyczące transakcji, prosimy kierować na poniższe:

 

Kontakt do firmy BillBird SA:

Infolinia: +48 12 293 34 00

e-mail: support@billbird.pl

 

Doładowania energetyczne przez Internet realizowane są prze firmę Blue Media SA. Dlatego reklamacje dotyczące transakcji, prosimy kierować na poniższe

 

Kontakt do firmy Blue Media SA:

Infolinia: 58 760 48 22,

e-mail: energa@bluemedia.pl

Czy informacja była pomocna?

Płać za prąd punktami PAYBACK

PAYBACK