Potrzebujesz szybkiej odpowiedzi?
Spróbuj wyszukiwarki

Zmiana danych

Zmienił się Twój numer telefonu, adres korespondencyjny lub e-mail? A może inne dane? Bądź na bieżąco! Zaktualizuj swoje dane kontaktowe lub osobowe.

Dzięki aktualnym danym:

  • fakturę za prąd otrzymasz na poprawny adres,
  • dowiesz się o nowych usługach i ofertach,
  • przekażemy Tobie ważne informacje,
  • szybciej wyjaśnimy sprawę, z którą się do nas zgłosisz.

Jakie dane i gdzie zmienisz

Niektóre dane możesz zmienić samodzielnie. Inne zaktualizujemy za Ciebie. Wystarczy, że nam to zgłosisz.

Zmień samodzielnie swoje dane w elektronicznym biurze obsługi klienta

Załóż konto lub zaloguj się do wybranej platformy. Jej adres znajdziesz w górnej części Twojej faktury. Będzie to adres 24.energa.pl (ENERGA24) lub ebok.energa.pl (eBOK).

ENERGA24

Co zmienisz
Przejdź do ENERGA24

eBOK

Co zmienisz
Przejdź do eBOK

Widzisz jeszcze inne dane, a nie możesz ich zmienić? Napisz do nas.

  • ENERGA24 - w menu głównym  „ZGŁOSZENIA” wybierz „NOWE ZGŁOSZENIE
  • eBOK - w menu głównym  „KONTAKT” wybierz  „Napisz wiadomość

Skontaktuj się z nami, aby zaktualizować swoje dane