Pamietaj, aby opłacać faktury regularnie.
Dostawę prądu możemy wstrzymać 1 miesiąc po upływie terminu płatności faktury.
Pamietaj, aby opłacać faktury regularnie.
Dostawę prądu możemy wstrzymać 1 miesiąc po upływie terminu płatności faktury.
Zlecimy wznowienie dostarczania prądu, gdy otrzymamy Twoją wpłatę.
Numer konta dla płatności za ponowne podłączenie wskazany jest na fakturze za tę usługę.
Opłacaj rachunki w terminie, który jest podany na fakturze. Jest to termin, w którym Twoja płatność powinna znaleźć się na indywidualnym koncie sprzedawcy. Jeżeli spóźnisz się z płatnością, ponosisz ryzyko działań windykacyjnych.
Aby uniknąć wyłączenia prądu, pamiętaj o terminowych płatnościach. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody, które powstały w wyniku wyłączenia dopływu prądu z powodu zadłużenia.