Wróć do listy

Komunikat dla klientów, którzy korzystają z usługi Rozliczeń Rzeczywistych

Komunikat dla klientów, którzy korzystają z usługi Rozliczeń Rzeczywistych

💻 Przywróciliśmy prawidłowy dostęp do usługi Rozliczenia Rzeczywiste w serwisie ENERGA24. Prowadzimy dalszy monitoring, aby mogli Państwo rozliczyć zużytą energię w terminie i bez problemów. 

Przepraszamy za chwilowy brak dostępu do usługi w poniedziałek – 1 sierpnia br.

Przypominamy!  Mogą Państwo podać stan licznika stacjonarnie. Wystarczy skorzystać z wybranych punktów naszych partnerów:

  • w sieci sklepów: Żabka, POLO market, Stokrotka, PSS Społem, Lewiatan, ODiDO, 
  • w salonikach Kolporter, w kolekturach Lotto, Stefczyk Finanse,
  • w sklepach osiedlowych. 

Podczas codziennych zakupów należy przekazać kasjerowi swoją kartę identyfikacyjną i podać stan licznika. Po zapłacie otrzymają Państwo paragon, który potwierdzi rozliczenie. Informację o wysokości prowizji od transakcji płatności znajdą Państwo przy kasie.

Może Cię również
zainteresować

06.10.2025

Rok energii za darmo – aktywuj eFakturę i weź udział w konkursie

🏆🌳💻 Odpowiedz na pytanie konkursowe, aktywuj eFakturę i wygrywaj! Co miesiąc do wygrania 2 000 zł nadpłaty na konto klienta dla 10 zwycięzców oraz karta ORLEN o wartości 500 zł dla 5 wyróżnionych!

01.10.2025

Ceny prądu w 2025 roku

📣📅 Zamrożenie cen prądu zostało przedłużone do 31 grudnia 2025 roku.

01.10.2025

Zmiana taryfy ENERGA-OBRÓT S.A. dla prądu

Od 1 października 2025 roku zmieniła się taryfa dla prądu.

22.09.2025

Prace aktualizacyjne w systemach obsługi 22 i 23 września 2025

💻 22 i 23 września w godzinach 13.00-16.00 przeprowadzimy prace aktualizacyjne naszych systemów obsługi.