Wróć do listy

Komunikat dla klientów, którzy korzystają z usługi Rozliczeń Rzeczywistych

Komunikat dla klientów, którzy korzystają z usługi Rozliczeń Rzeczywistych

💻 Przywróciliśmy prawidłowy dostęp do usługi Rozliczenia Rzeczywiste w serwisie ENERGA24. Prowadzimy dalszy monitoring, aby mogli Państwo rozliczyć zużytą energię w terminie i bez problemów. 

Przepraszamy za chwilowy brak dostępu do usługi w poniedziałek – 1 sierpnia br.

Przypominamy!  Mogą Państwo podać stan licznika stacjonarnie. Wystarczy skorzystać z wybranych punktów naszych partnerów:

  • w sieci sklepów: Żabka, POLO market, Stokrotka, PSS Społem, Lewiatan, ODiDO, 
  • w salonikach Kolporter, w kolekturach Lotto, Stefczyk Finanse,
  • w sklepach osiedlowych. 

Podczas codziennych zakupów należy przekazać kasjerowi swoją kartę identyfikacyjną i podać stan licznika. Po zapłacie otrzymają Państwo paragon, który potwierdzi rozliczenie. Informację o wysokości prowizji od transakcji płatności znajdą Państwo przy kasie.

Może Cię również
zainteresować

26.04.2024

Relokacja salonu sprzedaży w Słupsku

Nasz salon w Słupsku na ul. Tuwima 6/7 został zamkniety na stałe. Od 29 kwietnia zapraszamy do nowego salonu przy ul. Wileńskiej 1 otwartego od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.