Co to jest eBOK?

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) jest platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z nami. Jest dostępny 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

Rozwiązanie to umożliwia m.in.:

  • bieżący podgląd Twoich faktur, salda i terminów płatności,
  • rozliczenie faktury dzięki usłudze Płatności Online,
  • skorzystanie z produktu Rozliczenie Rzeczywiste,
  • zakup kodu do licznika przedpłatowego (doładowanie energii dla produktu Rozliczeń pre-paid),
  • podgląd szczegółowych zestawień oraz wykresów zużycia energii,
  • darmowe powiadomienia SMS i e-mail.

Dostęp do elektronicznego biura obsługi klienta jest darmowy. eBOK jest ciągle udoskonalany i wzbogacany o nowe funkcjonalności. Zobacz wersję demo w celu poznania serwisu ebok.energa.pl i jego funkcjonalności.

 

Najczęściej zadawane pytania

Jak zarejestrować się w eBOK?

Aby zarejestrować się w eBOK niezbędna jest Twoja faktura za energię elektryczną.  Wejdź na ebok.energa.pl a następnie:

scmemat_ebok

Jeżeli nie otrzymałeś linku aktywacyjnego skorzystaj z opcji jego przypomnienia - w tym celu na stronie logowania kliknij w link "Nie dotarł link aktywacyjny"; sprawdź czy poczta nie trafiła do folderu spam.

GRATULACJE! od teraz możesz już się logować na swoim koncie.

 
Powrót

Płać za prąd punktami PAYBACK

PAYBACK