Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego

Centrum Obsługi
Klienta Indywidualnego


Skorzystaj z wyszukiwarki lub wybierz
jeden z tematów poniżej

11-08-2016

Bramka płatnicza: Niedostępność banku BGŻ

Informujemy, że może wystąpić czasowy brak dostępu usługi płatności online w serwisie ebok.energa.pl i 24.energa.pl dla Klientów banku BGŻ.

 

Przerwa w dostępie do usług związana jest z pracami technicznymi po stronie banku.

 

Przepraszamy za utrudnienia.

03-08-2016

Przerwa w dostępie do usługi płatności online. Komunikat dla Klientów banku ING.

Informujemy, że w dniu 8 sierpnia 2016 r. w godzinach od 00:00 do 06:00 może wystąpić czasowy brak dostępu do usługi płatności online.

 

Przerwa w dostępie do usługi związana jest z pracami technicznymi po stronie banku.

 

Przepraszamy za utrudnienia.

03-06-2016

Ostrzegamy przed fałszywymi e-mailami z fakturami za prąd

Energa odebrała od klientów pierwsze zgłoszenia o przypadkach otrzymania pocztą e-mail sfałszowanych elektronicznych faktur za energię. Ich nadawcy proszą o pobranie i opłacenie eFaktury, podając się za przedstawicieli innego niż Energa sprzedawców prądu.

Energa apeluje o zachowanie szczególnej ostrożności i zwrócenie uwagi na prawidłowość danych, w szczególności na nazwę spółki – sprzedawcy energii elektrycznej, która widnieje na fakturze. Energa przypomina, że nigdy nie wysyła e-mailem elektronicznych faktur, lecz wyłącznie powiadomienia o ich wystawieniu. Dotyczy to klientów, którzy taką usługę sobie zamówili. Faktura jest dostępna w elektronicznym biurze obsługi, po uprzednim zalogowaniu się przez klienta.

 

Energa przypomina o zasadach bezpieczeństwa online i apeluje do klientów o:

  • uważne sprawdzenie czy adres e-mail nadawcy jest poprawny – hakerzy często wykorzystują domeny bardzo podobne do prawdziwych,
  • upewnienie się, czy w polu „Do” znajduje się właściwy adres klienta – brak adresu e-mail lub jego niepoprawna forma mogą wskazywać na fałszywą wiadomość e-mail,
  • nieotwieranie żadnych linków lub załączników w przypadku wątpliwości dotyczących autentyczności wiadomości,
  • nieudostępnianie swoich haseł osobom trzecim.

 

Problem dotyczy całej Polski. Podobne ostrzeżenie wydała Grupa PGE:

„Na skrzynki mailowe klientów w całym kraju trafiają wiadomości zatytułowane „eFaktura za energię elektryczną (numer)”. W wiadomości pojawia się informacja, że jest to eFaktura wystawiona przez PGE Polską Grupę Energetyczną. PGE informuje, że nie jest nadawcą tych wiadomości, a fałszywy e-mail może stanowić zagrożenie niebezpiecznym wirusem typu „trojan”. Prawdziwe faktury elektroniczne wystawione przez PGE Obrót, sprzedawcę z Grupy PGE, przychodzą z adresu: pge-efaktura@bluemedia.pl.

25-05-2016

Faktury rozliczeniowe od Energi

Szanowni Klienci,

Jeśli dotychczas nie otrzymaliście faktury uwzględniającej rozliczenie za więcej niż jeden okres rozliczeniowy – wkrótce zostanie ona dostarczona. Zgodnie z obietnicą wydłużyliśmy termin płatności takiej skumulowanej faktury do 180 dni.



Sprawdź termin płatności:

1. Jeśli na skumulowanej fakturze widnieje 180-dniowy termin płatności, oznacza to, że:

    • wydłużyliśmy termin płatności Twojej faktury do 180 dni od daty jej wystawienia,
    • płatności można dokonać jednorazowo lub w dowolnych, dogodnych ratach, np. tygodniowo, miesięcznie – w powyższym okresie,
    • rozłożenie płatności na raty nie wymaga kontaktu z Energą.


2. Jeśli na skumulowanej fakturze widnieje standardowy termin płatności:

    • skontaktuj się z Infolinią pod numerem 555 555 555,
    • konsultant zweryfikuje Twoją fakturę,
    • jeśli wystawiona faktura obejmuje więcej niż jeden cykl rozliczeniowy konsultant Infolinii wydłuży termin płatności do 180 dni od daty wystawienia.

Prosimy pamiętać, aby opłacić fakturę skumulowaną w ciągu 180 dni od daty jej wystawienia.

Kolejne faktury będą uwzględniały standardowy termin płatności, prosimy o ich opłacanie zgodnie ze wskazanym terminem.

Raz jeszcze bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.

25-05-2016

Uwaga na fałszywe faktury

Szanowni Państwo,

 

Niektórzy klienci Energa Obrót otrzymali w ostatnich dniach sfałszowane faktury za energię elektryczną.

 

Przed opłaceniem rachunku prosimy zwrócić szczególną uwagę na kilka elementów, dzięki którym można odróżnić oryginalną fakturę od podrobionej.

 

Każdy klient, który ma wątpliwość co do autentyczności faktury powinien sprawdzić:

  1. Czy podano właściwy numer konta do wpłaty. W numerze konta do wpłaty na oryginalnych fakturach Energa Obrót zawarty jest unikalny, stały dla każdego banku zestaw cyfr, a kilka ostatnich cyfr numeru konta to początek numeru faktury.
  2. Czy fakturę wysłano w firmowej kopercie Energa Obrót.
  3. Czy list został nadany z UP Brodnica 1.
  4. Czy stan swojego licznika energii elektrycznej odpowiada zużyciu ujętemu na fakturze.
  5. Czy na drugiej stronie faktury jest podany właściwy numer Punktu Poboru Energii
  6. Jeżeli na fakturze jest rachunek xx 1060 xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx - to nie jest nasza faktura, z tym bankiem nie mamy umowy od 31.08.2015

25-05-2016

Otwarcie nowego Salonu Sprzedaży ENERGA w Słupcy

Zapraszamy do nowego Salonu Sprzedaży ENERGA w Słupcy, który zostanie otwarty w dniu 1 czerwca br. przy ul. Poznańskiej 4. W naszej placówce :

 

  • dowiesz się, jak zostać klientem ENERGA,
  • podpiszesz umowę,
  • aktywujesz usługi,
  • przepiszesz licznik,
  • skorzystasz z oferty rabatowej dla firm,
  • uzyskasz kompleksowe informacje.

 

Zapraszamy

25-05-2016

Zamknięcie Salonów Sprzedaży ENERGA w Gostyninie i Sopocie

Z dniem 27 maja Salon Sprzedaży ENERGA w Gostyninie kończy swoją działalność.

 

Zapraszamy do Salonów w:

  • Kutnie, ul. 29 Listopada 64,
  • Płocku, ul. Piłsudskiego 39 oraz ul. Wyszogrodzka 127 (Galeria Mazovia).


Z dniem 31 maja Salon Sprzedaży ENERGA w Sopocie kończy swoją działalność.

 

Zapraszamy do Salonów w:

  • Gdańsku, ul. Grunwaldzka 472d i ul. Obrońców Wybrzeża 1(Galeria Przymorze),
  • Gdyni, ul. 10 Lutego 33 i ul. Wielkopolska 33
28-04-2016

Przerwa w dostępie do usługi płatności online. Komunikat dla Klientów banku Credit-Agricole

Informujemy, że w dniach 28/29 kwietnia 2016 r. (w godzinach 23:30 do 03:30)  może wystąpić czasowy brak dostępu usługi płatności online w serwisie ebok.energa.pl i 24.energa.pl dla Klientów banku Credit-Agricole

 

Przerwa w dostępie do usług związana jest z pracami technicznymi po stronie banku.

 

Przepraszamy za utrudnienia.

28-04-2016

Przerwa w dostępie do usługi płatności online. Komunikat dla Klientów banku Getin Noble Bank S.A

Informujemy, że w piątek 29 kwietnia 2016 r. (w godzinach 00:00 do 01:30)  może wystąpić czasowy brak dostępu usługi płatności online w serwisie ebok.energa.pl i 24.energa.pl dla Klientów banku Getin Noble Bank S.A. 

 

Przerwa w dostępie do usług związana jest z pracami technicznymi po stronie banku.

 

Przepraszamy za utrudnienia.

19-04-2016

Przerwa w dostępie do usługi płatności online. Komunikat dla Klientów banku Getin Noble Bank S.A.

Informujemy, że w dniach 22 kwietnia 2016 r. (w godzinach 22:00 do 23:59) oraz 23 kwietnia 2016 r. (w godzinach 00:00 do 08:00)  może wystąpić czasowy brak dostępu usługi płatności online w serwisie ebok.energa.pl i 24.energa.pl dla Klientów banku Getin Noble Bank S.A.

 

Przerwa w dostępie do usług związana jest z pracami technicznymi po stronie banku.

 

Przepraszamy za utrudnienia.

Powrót