Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego

Centrum Obsługi
Klienta Indywidualnego


Skorzystaj z wyszukiwarki lub wybierz
jeden z tematów poniżej

26-06-2015

Relokacja Salonów Sprzedaży ENERGA w Grudziądzu i Białogardzie

Informujemy, że z dniem 1 lipca 2015 roku nastąpi relokacja Salonów Sprzedaży ENERGA w Grudziądzu oraz w Białogardzie.

 

W Grudziądzu punkt zostanie przeniesiony z piętra na PARTER Galerii Alfa.

Będzie zlokalizowany na wyspie naprzeciwko supermarketu Piotr i Paweł, w sąsiedztwie sklepów RTV EURO AGD, Drogeria Natura, Martes Sport.

Godziny otwarcia naszej placówki pozostają bez zmian. Zapraszamy od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 - 21:00 oraz w niedziele w godzinach 9:00 - 20:00.

 

Z dniem 30 czerwca Salon Sprzedaży ENERGA w Białogardzie kończy działalność w obecnej lokalizacji. Nowy punkt będzie zlokalizowany przy ulicy Lindego 25. Otwarcie nastąpi w dniu 10 lipca 2015 roku.

Godziny otwarcia naszej placówki pozostają bez zmian. Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Z kilkudniową przerwę w działalności placówki przepraszamy.

22-06-2015

Komunikat dla Klientów z obszarów Płock i Słupsk składających wniosek o założenie licznika przedpłatowego.

Klientów z obszarów Płock i Słupsk, którzy złożyli lub zamierzają złożyć wniosek o instalację licznika przedpłatowego informujemy, że zlecenie będzie zrealizowane po 26 lipca 2015 roku.

Jest to związane z pracami serwisowymi systemu obsługi, co skutkuje czasowym ograniczeniem niektórych jego funkcjonalności.

 

Przepraszamy za chwilowe niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.

19-05-2015

Sprawdź stan konta SMSem

Saldo SMS to szybki sposób na uzyskanie informacji o aktualnym stanie konta.

 

Wystarczy że wyślesz SMS o treści:

Nrklienta#CzteryostatniecyfryPESEL lub Nrklienta#CzteryostatniecyfryNIP na numer 693 555 500,
a otrzymasz automatyczną wiadomość z informacją o aktualnym saldzie na moment jego wysłania.

 

Koszt SMS wg stawek operatora. Nr Klienta odnajdziesz na swojej ostatniej fakturze. Szczegóły w regulaminie.

 

Dowiedz się więcej o naszych rozwiązaniach w zakresie rachunków i form płatności. Kliknij tutaj.

23-04-2015

Ostrzeżenie

W związku z pojawiającymi się ogłoszeniami dotyczącymi oferty zatrudnienia Handlowców Energa z podanym numerem telefonu 883 194 294.
Uprzejmie informujemy, że nasza firma ani nikt działający na zlecenie naszej firmy nie jest autorem ww. ogłoszeń.

17-04-2015

Brak dostępu do serwisu eBOK dla Klientów z obszaru Płońsk.

Szanowni Klienci, informujemy, że od dnia 19 kwietnia serwis obsługi klienta przez internet będzie niedostępny w związku z pracami serwisowymi. O udostępnieniu serwisu eBOK powiadomimy w osobnym komunikacie. Przewidujemy, że nastąpi to w ciągu kilku najbliższych dni.

 

Klientów, którzy mają aktywowaną usługę Rozliczenia Rzeczywiste informujemy, że w tym czasie usługa ta będzie dostępna za pośrednictwem punktów sieci VIA. Lista punktów dostępna jest na naszej stronie internetowej - KLIKNIJ W MAPKĘ.

 

O wznowieniu dostępu do nowego serwisu ENERGA24, powiadomimy Państwa osobnym mailem oraz zamieścimy informację na stronie energa.pl.

 

Przepraszamy za chwilowe niedogodności.

01-04-2015

Komunikat dla Klientów z obszaru Płońsk, posiadających konto w eBOK.

Szanowni Klienci, w związku z rozbudową dotychczasowej platformy internetowej eBOK informujemy o czasowym braku dostępu do niektórych jego funkcjonalności. Od 1 kwietnia przez okres około 17 dni utrudnienia będą wiązały się z:

  • Brakiem podglądu bieżącego salda płatności – w eBOK wyświetli się stan konta na dzień czasowego wyłączenia tej funkcjonalności, tj. 1 kwietnia 2015r.
  • Brakiem możliwości aktywacji eFaktury,
  • Brakiem możliwości płatności za fakturę punktami Payback oraz podglądu aktualnego salda punktów Payback – wyświetli się stan konta na dzień 1 kwietnia 2015r.


Klientów, którzy mają aktywowaną usługę Rozliczenia Rzeczywiste informujemy, że w tym czasie usługa ta będzie dostępna za pośrednictwem punktów sieci VIA. Lista punktów dostępna jest na naszej stronie internetowej - KLIKNIJ W MAPKĘ. W punkcie sieci VIA należy okazać indywidualną kartę służącą do dokonywania płatności, identyfikacji i autoryzacji oraz podać stan licznika (w przypadku zagubienia karty lub jej nieposiadania – istnieje możliwość wydruku karty poprzez platformę eBOK). Po dokonaniu opłaty otrzymasz paragon z kwotą do zapłaty.

O wznowieniu pełnej funkcjonalności eBOK powiadomimy Państwa na naszej stronie internetowej oraz osobnym mailem.

03-02-2015

Sprawdź nowości w sklepie Energa! Niższe ceny na AGD i elektronikę.

Darmowa i bardzo szybka dostawa prosto do domu, a także specjalne promocje dla klientów Energi.
Sprawdź teraz!

 

Teraz jeśli korzystasz z eBOK ENERGA otrzymujesz specjalne oferty w sklepie internetowym –
sprawdź szczegóły na SKLEP.ENERGA.PL

31-12-2014

Zmiana stawek opłat dystrybucyjnych

Informujemy, iż od dnia 1 stycznia 2015 roku obowiązują nowe Taryfy usług Operatorów Systemów Dystrybucyjnych.

19-12-2014

Zmiana lokalizacji Punktu Sprzedaży

Informujemy, że z dniem 31 grudnia 2014r. Punkt Sprzedaży ENERGA zostanie przeniesiony z CH Matarnia do CH OSOWA, zlokalizowanego w Gdańsku przy ulicy Spacerowej 48. Serdecznie zapraszamy.

24-11-2014

Uwaga na fałszywe maile z wirusem

Energa informuje o fałszywych mailach z wirusem, które wykorzystują domenę @energa.pl. Fałszywe wiadomości przychodzą z adresu  sekrertariat@energa.pl (uwaga! pisownia oryginalna – zawiera błąd literowy). Maile nie posiadają treści, tylko załącznik („Cennik .xml.zip”) zawierający wirusa.

 

Energa prosi o ignorowanie takiej korespondencji i nieotwieranie dołączonych do niej załączników. Informacje nie zostały wygenerowane przez Grupę Energa. Jest to próba podszycia się pod spółki Grupy w celu zainfekowania komputera odbiorcy.

 

Energa zaleca ignorowanie wszelkiej korespondencji przychodzącej z domeny @energa.pl, która zawiera błędy literowe w adresie. Spółka przestrzega przed otwieraniem załączników, które są częścią takiej korespondencji. Może to spowodować zawirusowanie komputera.

Powrót