Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego

Centrum Obsługi
Klienta Indywidualnego


Skorzystaj z wyszukiwarki lub wybierz
jeden z tematów poniżej

03-08-2015

Komunikat dla Klientów z obszarów Płock, Słupsk i Ebląg korzystających z serwisu eBOK

Klientów z obszarów Płock, Słupsk i Ebląg korzystających z serwisu eBOK informujemy, że w związku z aktualizacją jego zawartości może wystąpić czasowy brak dostępu do bieżącego stanu danych Klienta (m.in. salda płatności, rozliczeń oraz punktów PAYBACK).

 

Za utrudnienia przepraszamy.

22-07-2015

Komunikat dla Klientów z Malborka składających wniosek o założenie licznika przedpłatowego.

Klientów z obszarów Malborka, którzy złożyli lub zamierzają złożyć wniosek o instalację licznika przedpłatowego informujemy, że zlecenie będzie zrealizowane po 23 sierpnia 2015 roku.

 

Jest to związane z pracami serwisowymi systemu obsługi, co skutkuje czasowym ograniczeniem niektórych jego funkcjonalności.

 

Przepraszamy za chwilowe niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.

17-07-2015

Komunikat dla Klientów korzystających z usług Rozliczenia Rzeczywiste i Rozliczenia pre-paid z obszarów gdańskiego, płockiego, słupskiego i toruńskiego.

Klientów z obszarów gdańskiego, płockiego, słupskiego i toruńskiego informujemy o przerwie w dostępie do transakcji Rozliczenia Rzeczywiste i Rozliczenia pre-paid od soboty 18 lipca od godziny 16.00 do niedzieli 19 lipca do godz. 12:00. Przerwa w dostępie do wymienionych usług jest spowodowana pracami serwisowymi.

Przepraszamy za utrudnienia.

15-07-2015

Komunikat dla Klientów korzystających z usług RR i PbR z obszaru płockiego.

Szanowni Klienci,

 

informujemy, że w terminie od 18 lipca od godz. 16.00 do 19 lipca do godz. 20.00 dla Punktów Poboru Energii zlokalizowanych na obszarze płockim nie będą dostępne poniższe usługi w żadnym z wymienionych kanałów:

 

  • doładowania liczników pre-paid:
    - poprzez eBOK,- poprzez formularz doładowań na stronie www.energa.pl/doladowania,
    - w punktach sieci VIA Moje Rachunki, BluePay i epay,

 

  • Rozliczenia Rzeczywiste:
    - Poprzez eBOK,
    - w punktach sieci VIA Moje Rachunki.

Dobowa przerwa w dostępie do usług PbR i RR jest związana z pracami serwisowymi.

 

Przepraszamy za utrudnienia.

 

07-07-2015

Komunikat dla Klientów z obszaru Płońsk korzystających z usług Rozliczenia pre-paid i Rozliczenia Rzeczywiste

Szanowni Klienci,

informujemy, że w dniu 11 lipca 2015 roku dla Punktów Poboru Energii zlokalizowanych w Płońsku nie będą dostępne poniższe usługi w żadnym z wymienionych kanałów:

 

Doładowania liczników pre-paid:

Rozliczenia Rzeczywiste:

  • w punktach sieci VIA Moje Rachunki

 

Jednodniowa przerwa w dostępie do usług Rozliczenia pre-paid i Rozliczenia Rzeczywiste jest związana z pracami systemowymi.

Przepraszamy za utrudnienia.

26-06-2015

Relokacja Salonów Sprzedaży ENERGA w Grudziądzu i Białogardzie

Informujemy, że z dniem 1 lipca 2015 roku nastąpi relokacja Salonów Sprzedaży ENERGA w Grudziądzu oraz w Białogardzie.

 

W Grudziądzu punkt zostanie przeniesiony z piętra na PARTER Galerii Alfa.

Będzie zlokalizowany na wyspie naprzeciwko supermarketu Piotr i Paweł, w sąsiedztwie sklepów RTV EURO AGD, Drogeria Natura, Martes Sport.

Godziny otwarcia naszej placówki pozostają bez zmian. Zapraszamy od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 - 21:00 oraz w niedziele w godzinach 9:00 - 20:00.

 

Z dniem 30 czerwca Salon Sprzedaży ENERGA w Białogardzie kończy działalność w obecnej lokalizacji. Nowy punkt będzie zlokalizowany przy ulicy Lindego 25. Otwarcie nastąpi w dniu 10 lipca 2015 roku.

Godziny otwarcia naszej placówki pozostają bez zmian. Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Z kilkudniową przerwę w działalności placówki przepraszamy.

22-06-2015

Komunikat dla Klientów z obszarów Płock i Słupsk składających wniosek o założenie licznika przedpłatowego.

Klientów z obszarów Płock i Słupsk, którzy złożyli lub zamierzają złożyć wniosek o instalację licznika przedpłatowego informujemy, że zlecenie będzie zrealizowane po 26 lipca 2015 roku.

Jest to związane z pracami serwisowymi systemu obsługi, co skutkuje czasowym ograniczeniem niektórych jego funkcjonalności.

 

Przepraszamy za chwilowe niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.

19-05-2015

Sprawdź stan konta SMSem

Saldo SMS to szybki sposób na uzyskanie informacji o aktualnym stanie konta.

 

Wystarczy że wyślesz SMS o treści:

Nrklienta#CzteryostatniecyfryPESEL lub Nrklienta#CzteryostatniecyfryNIP na numer 693 555 500,
a otrzymasz automatyczną wiadomość z informacją o aktualnym saldzie na moment jego wysłania.

 

Koszt SMS wg stawek operatora. Nr Klienta odnajdziesz na swojej ostatniej fakturze. Szczegóły w regulaminie.

 

Dowiedz się więcej o naszych rozwiązaniach w zakresie rachunków i form płatności. Kliknij tutaj.

23-04-2015

Ostrzeżenie

W związku z pojawiającymi się ogłoszeniami dotyczącymi oferty zatrudnienia Handlowców Energa z podanym numerem telefonu 883 194 294.
Uprzejmie informujemy, że nasza firma ani nikt działający na zlecenie naszej firmy nie jest autorem ww. ogłoszeń.

17-04-2015

Brak dostępu do serwisu eBOK dla Klientów z obszaru Płońsk.

Szanowni Klienci, informujemy, że od dnia 19 kwietnia serwis obsługi klienta przez internet będzie niedostępny w związku z pracami serwisowymi. O udostępnieniu serwisu eBOK powiadomimy w osobnym komunikacie. Przewidujemy, że nastąpi to w ciągu kilku najbliższych dni.

 

Klientów, którzy mają aktywowaną usługę Rozliczenia Rzeczywiste informujemy, że w tym czasie usługa ta będzie dostępna za pośrednictwem punktów sieci VIA. Lista punktów dostępna jest na naszej stronie internetowej - KLIKNIJ W MAPKĘ.

 

O wznowieniu dostępu do nowego serwisu ENERGA24, powiadomimy Państwa osobnym mailem oraz zamieścimy informację na stronie energa.pl.

 

Przepraszamy za chwilowe niedogodności.

Powrót