Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego

Centrum Obsługi
Klienta Indywidualnego


Skorzystaj z wyszukiwarki lub wybierz
jeden z tematów poniżej

28-04-2016

Uwaga na fałszywe faktury

Szanowni Państwo,

 

Niektórzy klienci Energa Obrót otrzymali w ostatnich dniach podrobione faktury za energię elektryczną.

 

Przed opłaceniem rachunku prosimy zwrócić szczególną uwagę na kilka elementów, dzięki którym można odróżnić oryginalną fakturę od podrobionej.

 

Każdy klient, który ma wątpliwość co do autentyczności faktury powinien sprawdzić:

  1. Czy podano właściwy numer konta do wpłaty. W numerze konta do wpłaty na oryginalnych fakturach Energa Obrót zawarty jest unikalny, stały dla każdego banku zestaw cyfr, a kilka ostatnich cyfr numeru konta to początek numeru faktury.
  2. Czy fakturę wysłano w firmowej kopercie Energa Obrót.
  3. Czy list został nadany z UP Brodnica 1.
  4. Czy stan swojego licznika energii elektrycznej odpowiada zużyciu ujętemu na fakturze.
  5. Czy na drugiej stronie faktury jest podany właściwy numer Punktu Poboru Energii
  6. Jeżeli na fakturze jest rachunek xx 1060 xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx - to nie jest nasza faktura, z tym bankiem nie mamy umowy od 31.08.2015

28-04-2016

Przerwa w dostępie do usługi płatności online. Komunikat dla Klientów banku Credit-Agricole

Informujemy, że w dniach 28/29 kwietnia 2016 r. (w godzinach 23:30 do 03:30)  może wystąpić czasowy brak dostępu usługi płatności online w serwisie ebok.energa.pl i 24.energa.pl dla Klientów banku Credit-Agricole

 

Przerwa w dostępie do usług związana jest z pracami technicznymi po stronie banku.

 

Przepraszamy za utrudnienia.

28-04-2016

Przerwa w dostępie do usługi płatności online. Komunikat dla Klientów banku Getin Noble Bank S.A

Informujemy, że w piątek 29 kwietnia 2016 r. (w godzinach 00:00 do 01:30)  może wystąpić czasowy brak dostępu usługi płatności online w serwisie ebok.energa.pl i 24.energa.pl dla Klientów banku Getin Noble Bank S.A. 

 

Przerwa w dostępie do usług związana jest z pracami technicznymi po stronie banku.

 

Przepraszamy za utrudnienia.

19-04-2016

Przerwa w dostępie do usługi płatności online. Komunikat dla Klientów banku Getin Noble Bank S.A.

Informujemy, że w dniach 22 kwietnia 2016 r. (w godzinach 22:00 do 23:59) oraz 23 kwietnia 2016 r. (w godzinach 00:00 do 08:00)  może wystąpić czasowy brak dostępu usługi płatności online w serwisie ebok.energa.pl i 24.energa.pl dla Klientów banku Getin Noble Bank S.A.

 

Przerwa w dostępie do usług związana jest z pracami technicznymi po stronie banku.

 

Przepraszamy za utrudnienia.

19-04-2016

Przerwa w dostępie do usługi płatności online. Komunikat dla Klientów banku PEKAO SA.

Informujemy, że w środę 20 kwietnia 2016 r. w godzinach 00:00 – 03:00 może wystąpić czasowy brak dostępu usługi płatności online w serwisie ebok.energa.pl i 24.energa.pl dla Klientów banku PEKAO SA.

 

Przerwa w dostępie do usług związana jest z pracami technicznymi po stronie banku.

 

Przepraszamy za utrudnienia.

18-04-2016

Komunikat dla Klientów eBOK - przerwa w dostępie do usługi Rozliczenia Rzeczywiste.

Szanowni Klienci,

Informujemy, że w związku z planowanymi pracami serwisowymi w dniach 19.04.2016 (w godzinach 18:00 do 23:59) oraz 20.04.2016 (w godzinach 00:00 do 8:00) nastąpi przerwa w dostępie do usługi Rozliczenia Rzeczywiste poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (ebok.energa.pl) oraz w punktach płatności sieci Moje Rachunki.

Przerwa dotyczy tylko Klientów posiadających konto eBOK.

Przepraszamy za utrudnienia.

09-04-2016

Przerwa w dostępie do konta eBOK i ENERGA24 oraz usług Rozliczenia Rzeczywiste i Rozliczenia pre-paid.

Informujemy, że w sobotę  9 kwietnia 2016 r. w godzinach 21:00 - 23.59 może wystąpić czasowy brak dostępu do konta ebok.energa.pl i 24.energa.pl

Dodatkowo nie będą dostępne poniższe usługi w żadnym z wymienionych kanałów:

 

doładowania liczników pre-paid:

  • poprzez serwis 24.energa.pl i ebok.energa.pl,
  • poprzez formularz doładowań na stronie www.energa.pl/doladowania,
  • w punktach sieci Moje Rachunki, BluePay i epay,

 

Rozliczenia Rzeczywiste:

  • poprzez serwis 24.energa.pl i ebok.energa.pl,
  • w punktach sieci Moje Rachunki.

 

Przerwa w dostępie do usług związana jest z pracami serwisowymi.

Przepraszamy za utrudnienia.

24-03-2016

Rozpoczeliśmy wysyłkę zaległych faktur

Szanowni Klienci,

rozpoczęliśmy wysyłkę zaległych faktur. Jeśli dotychczas nie otrzymaliście faktury uwzględniającej rozliczenie za więcej niż jeden okres rozliczeniowy – wkrótce zostanie ona dostarczona. Zgodnie z obietnicą wydłużamy termin płatności takiej skumulowanej faktury do 180 dni.


Sprawdź termin płatności:


1. Jeśli na skumulowanej fakturze widnieje 180-dniowy termin płatności, oznacza to, że:

    • wydłużyliśmy termin płatności Twojej faktury do 180 dni od daty jej wystawienia,
    • płatności można dokonać jednorazowo lub w dowolnych, dogodnych ratach, np. tygodniowo, miesięcznie – w powyższym okresie,
    • rozłożenie płatności na raty nie wymaga kontaktu z Energą.


2. Jeśli na skumulowanej fakturze widnieje standardowy termin płatności:

    • skontaktuj się z Infolinią pod numerem 555 555 555,
    • konsultant zweryfikuje Twoją fakturę,
    • jeśli wystawiona faktura obejmuje więcej niż jeden cykl rozliczeniowy konsultant Infolinii wydłuży termin płatności do 180 dni od daty wystawienia.

 

Prosimy pamiętać, aby opłacić fakturę skumulowaną w ciągu 180 dni od daty jej wystawienia.

Kolejne faktury będą uwzględniały standardowy termin płatności, prosimy o ich opłacanie zgodnie ze wskazanym terminem.


Raz jeszcze bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.

10-03-2016

Czekasz na zaległą fakturę od Energi?

Szanowni Klienci,

Zakończyliśmy kolejny etap wdrożenia nowego systemu obsługi. W związku ze zmianami część naszych Klientów nie otrzymała faktur w terminie, za co bardzo przepraszamy. Dołożymy wszelkich starań, aby taka sytuacja już się nie powtórzyła.

W nawiązaniu do powyższego – informujemy, że rozpoczynamy proces wystawiania zaległych dokumentów rozliczeniowych - faktur skumulowanych obejmujących cały okres, który nie został do tej pory rozliczony.

Proponujemy dogodne warunki płatności:

  • wydłużyliśmy termin płatności skumulowanej faktury do 180 dni od daty jej wystawienia,
  • płatności można dokonać jednorazowo lub w dowolnych, dogodnych ratach, np. tygodniowo, miesięcznie – w powyższym okresie,
  • rozłożenie płatności na raty nie wymaga kontaktu z Energą.


Prosimy pamiętać, aby opłacić załączoną fakturę w ciągu 180 dni od daty jej wystawienia, zgodnie z terminem na niej wskazanym.

Raz jeszcze bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.

28-12-2015

Ostrzeżenie

Szanowni Klienci,

 

Informujemy o pojawiających się mailach zawierających fałszywe wezwanie do zapłaty wystawiane rzekomo przez Kruk SA lub GET Back SA a dotyczące zadłużenia wobec Energa Obrót SA.

 

Cechą wspólną wszystkich maili jest zaszyfrowany załącznik i hasło do tego załącznika zawarte w treści maila. Załącznik zawierają złośliwe oprogramowanie. Pod żadnym pozorem nie należy otwierać tego załącznika. Informujemy, że przesłane wiadomości nie mają nic wspólnego z rzeczywistymi rozliczeniami z Energa Obrót SA. Ponadto nasza firma nie współpracuje z żadną z powyższych firm.

Powrót