Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego

Centrum Obsługi
Klienta Indywidualnego


Skorzystaj z wyszukiwarki lub wybierz
jeden z tematów poniżej

31-08-2015

Komunikat dla Klientów z obszaru toruńskiego, płockiego oraz słupskiego.

W związku z rozbudową dotychczasowej platformy internetowej eBOK Klientów z obszaru toruńskiego, płockiego oraz słupskiego informujemy o czasowym braku dostępu do niektórych jej funkcjonalności.

 

Od 1 września przez okres około 20 dni utrudnienia będą wiązały się z:

 

  • brakiem dostępu do eFaktury wygenerowanej przy podaniu odczytu Rozliczenia Rzeczywistego w powyższym terminie oraz brakiem aktualizacji salda po dokonaniu płatności,
  • brakiem podglądu bieżącego salda – w eBOK wyświetli się stan konta na dzień 31 sierpnia 2015,
  • brakiem możliwości aktywacji eFaktury,
  • brakiem możliwości płatności za fakturę punktami Payback oraz podglądu aktualnego salda punktów Payback – wyświetli się stan konta na dzień 31 sierpnia 2015.

 

Zalecamy skorzystanie z  usługi Rozliczenia Rzeczywiste w punktach sieci Moje Rachunki - mapka na stronie energa.pl/mapa. W przypadku rozliczenia w sieci Moje Rachunki – pamiętaj o zabraniu karty. Jeśli nie posiadasz karty – rozlicz się, tak jak do tej pory, poprzez eBOK, mając na uwadze powyższe ograniczenia.

 

Za wszystkie utrudnienia przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.

O wznowieniu pełnej funkcjonalności eBOK powiadomimy Państwa drogą mailową.

26-08-2015

Komunikat dla Klientów z obszaru toruńskiego składających wniosek o założenie licznika przedpłatowego.

Klientów z obszaru toruńskiego, którzy złożyli lub zamierzają złożyć wniosek o instalację licznika przedpłatowego informujemy, że zlecenie będzie zrealizowane po 27 września 2015 roku. Jest to związane z pracami serwisowymi systemu obsługi, co skutkuje czasowym ograniczeniem niektórych jego funkcjonalności.

Przepraszamy za chwilowe niedogodności.

24-08-2015

Nowy Salon Sprzedaży w Gdańsku

Od 24 sierpnia zapraszamy do naszego nowego Salonu przy alei Grunwaldzkiej 472D (Olivia Business Center, budynek Olivia SIX).

W dniu 21 sierpnia 2015 roku Salon Sprzedaży w Gdańsku przy alei Grunwaldzkiej 472A (Olivia Business Center, budynek Olivia POINT) oraz Salon Sprzedaży w Gdańsku przy ulicy Brzozowej 9C zostały zamknięte.

Ponadto informujemy, że w dniu 2 września w Gdańsku zostanie otwarty nowy Salon Sprzedaży przy ulicy Obrońców Wybrzeża 1 (Galeria Przymorze).

Aktualna lista placówek ENERGA znajduje się na stronie www.energa.pl/mapa

11-08-2015

Ogłoszenie o rozpoczęciu dwóch postępowań ofertowych dla Projektu Smart Toruń

Szanowni Państwo,

 

Informujemy o rozpoczęciu dwóch postępowań ofertowych prowadzonych w związku z realizacją projektu pn. „Smart Toruń - pilotażowe wdrożenie Inteligentnych Sieci Energetycznych przez Grupę Kapitałową ENERGA”, dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

 

Zapraszamy do do składania ofert w dwóch prowadzonych przez ENERGA-OBRÓT SA postępowaniach ofertowych:

 

Postępowanie nr 1 - Projekt Smart Toruń: Opracowanie i uruchomienie Programu Odpowiedzi Popytu dla gospodarstw domowych


Przygotowanie i realizację nowatorskiego przedsięwzięcia polegającego na aktywizacji postaw efektywnościowych użytkowników indywidualnych w zakresie świadomego wykorzystania energii przy użyciu nowoczesnych systemów klasy HAN (ang. Home Area Network) i systemów IT umożliwiających realizację Programów Odpowiedzi Popytu. Realizacja przedsięwzięcia zostanie podsumowana raportem z pilotażowego uruchomienia Programu Odpowiedzi Popytu dla klientów indywidualnych.

 

Postępowanie nr 2 - Projekt Smart Toruń: Opracowanie i uruchomienie Programu Odpowiedzi Popytu u odbiorców instytucjonalnych wyposażonych w System Zarządzania Energią (SZE)


Przygotowanie i realizację nowatorskiego przedsięwzięcia polegającego na umożliwieniu dostosowania zużycia energii przez instytucjonalnych odbiorców do właściwości znajdujących się w przestrzeni pilotażowej odnawialnych źródeł energii oraz wspieraniu efektywnego wykorzystania energii poprzez wyposażenie klientów instytucjonalnych (np. zakłady usługowe, zakłady produkcyjne, obiekty biurowe, obiekty handlowe, obiekty użyteczności publicznej) w instalacje SZE (System Zarządzania Energią) oraz opracowanie koncepcji i wdrożenie systemów IT umożliwiających realizację Programów Odpowiedzi Popytu w oparciu o zrealizowane instalacje SZE.

 

Termin składania ofert: 21.08.2015, godz 15.00.

 

W celu uzyskania szczegółowych warunków zamówienia prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty e-mail z Panem Maciejem Makowskim, adres: m.makowski@energa.pl.

10-08-2015

Komunikat dla Klientów z obszaru płockiego

Informujemy, że w dniu 15 sierpnia nie będzie możliwe skorzystanie z usług Prąd bez Ryzyka oraz Rozliczenia Rzeczywiste. Dotyczy to wszystkich dostępnych kanałów płatności.

 

Przepraszamy za utrudnienia.

03-08-2015

Komunikat dla Klientów z obszaru elbląskiego korzystających z serwisu eBOK

Klientów z obszaru elbląskiego korzystających z serwisu eBOK informujemy, że w związku z aktualizacją jego zawartości może wystąpić czasowy brak dostępu do bieżącego stanu danych Klienta (m.in. salda płatności, rozliczeń oraz punktów PAYBACK).

 

Za utrudnienia przepraszamy.

22-07-2015

Komunikat dla Klientów z Malborka składających wniosek o założenie licznika przedpłatowego.

Klientów z obszarów Malborka, którzy złożyli lub zamierzają złożyć wniosek o instalację licznika przedpłatowego informujemy, że zlecenie będzie zrealizowane po 23 sierpnia 2015 roku.

 

Jest to związane z pracami serwisowymi systemu obsługi, co skutkuje czasowym ograniczeniem niektórych jego funkcjonalności.

 

Przepraszamy za chwilowe niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.

17-07-2015

Komunikat dla Klientów korzystających z usług Rozliczenia Rzeczywiste i Rozliczenia pre-paid z obszarów gdańskiego, płockiego, słupskiego i toruńskiego.

Klientów z obszarów gdańskiego, płockiego, słupskiego i toruńskiego informujemy o przerwie w dostępie do transakcji Rozliczenia Rzeczywiste i Rozliczenia pre-paid od soboty 18 lipca od godziny 16.00 do niedzieli 19 lipca do godz. 12:00. Przerwa w dostępie do wymienionych usług jest spowodowana pracami serwisowymi.

Przepraszamy za utrudnienia.

15-07-2015

Komunikat dla Klientów korzystających z usług RR i PbR z obszaru płockiego.

Szanowni Klienci,

 

informujemy, że w terminie od 18 lipca od godz. 16.00 do 19 lipca do godz. 20.00 dla Punktów Poboru Energii zlokalizowanych na obszarze płockim nie będą dostępne poniższe usługi w żadnym z wymienionych kanałów:

 

  • doładowania liczników pre-paid:
    - poprzez eBOK,- poprzez formularz doładowań na stronie www.energa.pl/doladowania,
    - w punktach sieci VIA Moje Rachunki, BluePay i epay,

 

  • Rozliczenia Rzeczywiste:
    - Poprzez eBOK,
    - w punktach sieci VIA Moje Rachunki.

Dobowa przerwa w dostępie do usług PbR i RR jest związana z pracami serwisowymi.

 

Przepraszamy za utrudnienia.

 

07-07-2015

Komunikat dla Klientów z obszaru Płońsk korzystających z usług Rozliczenia pre-paid i Rozliczenia Rzeczywiste

Szanowni Klienci,

informujemy, że w dniu 11 lipca 2015 roku dla Punktów Poboru Energii zlokalizowanych w Płońsku nie będą dostępne poniższe usługi w żadnym z wymienionych kanałów:

 

Doładowania liczników pre-paid:

Rozliczenia Rzeczywiste:

  • w punktach sieci VIA Moje Rachunki

 

Jednodniowa przerwa w dostępie do usług Rozliczenia pre-paid i Rozliczenia Rzeczywiste jest związana z pracami systemowymi.

Przepraszamy za utrudnienia.

Powrót