Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego

Centrum Obsługi
Klienta Indywidualnego

Skorzystaj z wyszukiwarki
lub wybierz jeden z tematów poniżej

Wygodna obsługa elektroniczna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu:

Przejdź do eBOK

powrót

Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta

Konsultanci telefonicznego Biura Obsługi Klienta czekają, gotowi pomóc w licznych sprawach:

  • Przyjmą zgłoszenie o nieprawidłowym działaniu licznika
  • Udzielą informacji o cenach, aktualnych promocjach
  • Poinformują jak zmienić grupę taryfową i jak wybrać najkorzystniejszą
  • Wyjaśnią fakturę za energię elektryczną 
  • Udzielą informacji o aktualnym saldzie i terminach płatności
  • Poinformują jak zostać naszym klientem,
  • Założą konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta
  • Pomogą w logowaniu  i  obsłudze eBOK
  • Zaktualizują dane teleadresowe

Zanim zadzwonisz przygotuj numer PESEL oraz numer klienta. Przyspieszy to bowiem załatwienie Twojej sprawy.

Płać za prąd punktami PAYBACK

PAYBACK