Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego

Centrum Obsługi
Klienta Indywidualnego


Skorzystaj z wyszukiwarki lub wybierz
jeden z tematów poniżej

powrót

Jaki jest numer do telefonicznego Biura Obsługi Klienta?

Skorzystaj z naszego telefonicznego Biura Obsługi Klienta pod numerem:

 

555 555 555*

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od  7.00 do 22.00.


*Numer infolinii dla telefonów stacjonarnych i komórkowych. Koszt połączenia według stawek operatora.

555 555 599 –  infolinia dla klientów indywidualnych z zaległymi płatnościami (z wyłączeniem małych i średnich firm, które są obsługiwane pod oddzielnym numerem 555 555 555)


adres email: potwierdzenie@energa.pl – skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia


801 404 404 - Obsługa w zakresie realizacji procesu przyłączenia do sieci oraz umów dystrybucyjnych prowadzona jest przez ENERGA-OPERATOR (operatora systemu dystrybucyjnego) w dni robocze w godzinach od  8:00 do 16:00


POGOTOWIE ENERGETYCZNE 991

Czy informacja była pomocna?