Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego

Centrum Obsługi
Klienta Indywidualnego


Skorzystaj z wyszukiwarki lub wybierz
jeden z tematów poniżej

powrót

Co to jest eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta)?

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) jest platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z firmą ENERGA. Rozwiązanie to umożliwia m.in.:

  • bieżący podgląd Twoich faktur, salda, terminu płatności,
  • skorzystanie z produktów i usług: eFaktura, Rozliczenie Rzeczywiste, Płatności Online
  • zakup kodu do licznika przedpłatowego,
  • podgląd szczegółowych zestawień oraz wykresów zużycia energii,
  • aktywację darmowych powiadomień SMS, e-mail.
  • zbieranie punktów PAYBACK za termionowe opłaty za energię elektryczną

 

Platforma eBOK dostępna jest z poziomu komputerów osobistych, urządzeń mobilnych takich jak smartfony i tablety wyposażone w system operacyjny Android lub iOS oraz telefony komórkowe wyposażone w przeglądarkę internetową.

Zobacz wersję demo w celu poznania serwisu i jego funkcjonalności.

Zapraszamy do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta: www.ebok.energa.pl

Czy informacja była pomocna?