Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego

Centrum Obsługi
Klienta Indywidualnego


Skorzystaj z wyszukiwarki lub wybierz
jeden z tematów poniżej

powrót

Jakie sprawy mogę załatwić na infolinii?

Dla Twojej wygody uruchomiliśmy infolinię. Poniżej znajduje się lista spraw, w których możesz liczyć na pomoc naszych konsultantów:

  • poinformujemy jak zostać naszym Klientem,
  • poinformujemy jak zmienić grupę taryfową i jak wybrać najkorzystniejszą,
  • przyjmiemy wniosek o zmianę taryfy w ramach grup taryfowych G,
  • założymy konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (eBOK) lub Energa24,
  • pomożemy w logowaniu i obsłudze eBOK,
  • udzielimy informacji o cenach, aktualnych promocjach,
  • >udzielimy informacji o aktualnym saldzie i terminach płatności,
  • wyjaśnimy fakturę za energię elektryczną,
  • udzielimy informacji dotyczącej zadłużenia,
  • potwierdzimy wpłatę należności,
  • udzielimy informacji o sposobach płatności za energię,
  • przyjmiemy zgłoszenie dotyczące licznika energii elektrycznej,
  • zmienimy Twoje dane kontaktowe tj. numer telefonu, adres e-mail czy adres do korespondencji.





Czy informacja była pomocna?