Wróć do listy

Informacja dla klientów z obszaru słupskiego

Już w najbliższą środę mieszkańcy Słupska będą mieli okazję zadać pytania dotyczące usług Energi Obrotu oraz uzyskać pomocy w wyjaśnieniu swoich spraw. Spółka organizuje specjalnie dla nich spotkanie z Rzecznikiem klienta.

Rzecznik klienta Energi Obrotu, dyżurował będzie 28 sierpnia w salonie sprzedaży w Słupsku, przy ul. Tuwima 6/7 w godzinach od 9 do 15.

W czasie dyżurów Rzecznik pomaga klientom przede wszystkim w rozwiązywaniu spraw, które czasami wymagają dodatkowych opinii zarówno eksperckich, jak i prawnych. Spotkania z klientami w salonach to też doskonała okazja do poznania opinii na temat obsługi. Każdą sugestię klienta staramy się wykorzystać, aby udoskonalać funkcjonowanie naszej firmy.

Osoby, które nie będą mogły skorzystać z okazji i odwiedzić salonu Energi Obrotu w Słupsku podczas dyżuru Rzecznika klienta, mogą skontaktować się z nim przez specjalny formularz na stronie www.energa.pl/kontakt lub pocztą tradycyjną, na adres: Energa Obrót, al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, z dopiskiem "Rzecznik klienta".

 

Może Cię również
zainteresować

17.08.2022

Zmiana cennika standardowego dla przedsiębiorstw

Od 17 sierpnia 2022 zmienia się cennik standardowy dla przedsiębiorstw.

11.08.2022

Prace serwisowe 20 sierpnia

W sobotę – 20 sierpnia od godziny 12 do 22 – przeprowadzimy prace serwisowe. W tym czasie nie zalogujesz się do platformy ENERGA24.

01.08.2022

Zmiana Taryfy ENERGA-OBRÓT dla gazu ziemnego wysokometanowego

Od 1 sierpnia 2022 roku zmienia się taryfa ENERGA-OBRÓT S.A. dla gazu ziemnego wysokometanowego

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.