Wróć do listy

Kontynuujemy aktualizację systemu obsługi klientów

We wrześniu prowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług. 

Jakie są możliwe utrudnienia
Nasi klienci otrzymują informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Powiadomienia wysyłamy z wyprzedzeniem. 

W czasie prac modernizacyjnych możesz mieć trudność z: 

  • rozliczeniem swojego zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste we wszystkich dostępnych opcjach rozliczenia (między 31 sierpnia a 23 września),
  • doładowaniem licznika przedpłatowego we wszystkich dostępnych opcjach doładowania (między 18 a 23 września),
  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta
    (między 17 a 25 września),
  • podglądem faktury i sprawdzeniem salda konta (do 8 października). 

Jak się przygotować 
Zachęcamy, aby doładować liczniki przedpłatowe wcześniej.

Możesz to zrobić na kilka sposobów:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta, 
  • w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i epay,
  • przez stronę energa.pl/dom/doladowanie_licznika.

Wcześniej możesz też rozliczyć swoje zużycie prądu:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta, 
  • w punktach sieci Moje Rachunki.

Zapewniamy, że wszyscy nasi klienci – w czasie prac technicznych – będą mieli dostęp do prądu. Jeśli nie doładujesz licznika na czas, wystarczy, że skontaktujesz się z naszą infolinią pod numerem 555 555 555.
Pomożemy Ci wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika.

Może Cię również
zainteresować

03.09.2020

Czasowe utrudnienia w dostępie do usług Energi Sprawdź, co może nie działać

Od 4 września od godziny 21.45 do 6 września do godziny 18.30 przeprowadzimy prace aktualizacyjne naszego systemu obsługi.

28.08.2020

Kontynuujemy aktualizację systemu obsługi klientów

We wrześniu przeprowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie – u niektórych klientów – mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług. 

Komunikat nie dotyczy klientów, którzy posiadają konto w serwisie Energa24.

23.07.2020

Kontynuujemy aktualizację systemu obsługi klientów

W sierpniu przeprowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług. 

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.