Wróć do listy

Zmniejszamy ryzyko zarażenia koronawirusem

Dla każdego z nas, najbezpieczniej jest teraz zostać w domu. 
Pamiętaj, wszystkie sprawy załatwisz bez wychodzenia z domu - przez internet.

Na energa.pl:

Po zalogowaniu do naszego elektonicznego biura obsługi klienta:

  • opłacisz rachunek
  • włączysz usługi takie jak np. eFaktura.

Wciąż możesz skontaktować się z nami przez:

  • infolinię pod numerem 555 555 555 
    Koszt połączenia według stawek Twojego operatora telefonicznego. 
    Porozmawiasz z nami od godziny 7 do 16, jeśli jesteś klientem indywidualnym
    lub od godziny 8 do 16 jeśli jesteś przedstawicielem firmy.
  • elektroniczne biuro obsługi klienta,
  • live chat.

Uwaga zmieniamy niektóre godziny salonów sprzedaży.

Aktualne godziny znajdziesz tutaj.

 

Może Cię również
zainteresować

19.06.2020

Czasowe utrudnienia w dostępie do usług. Sprawdź, co może nie działać.

Od 20 czerwca od godziny 22.45 do 21 czerwca do godziny 23.59 przeprowadzimy prace aktualizacyjne naszego systemu obsługi.

02.06.2020

Zmiana Taryfy Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. od 1 czerwca 2020 roku

Taryfa Twojego dystrybutora zmieniła się od 1 czerwca 2020 roku. 
W taryfie nie zmieniły się stawki opłat.

26.05.2020

Czasowe utrudnienia w dostępie do usług

Od 28 maja od godziny 15 do 29 maja do godziny 13 przeprowadzimy prace aktualizacyjne naszego systemu obsługi.

24.04.2020

Energa Obrót kontynuuje aktualizację systemu obsługi klientów

W maju przeprowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.