Wróć do listy

Zmniejszamy ryzyko zarażenia koronawirusem

Dla każdego z nas, najbezpieczniej jest teraz zostać w domu. 
Pamiętaj, wszystkie sprawy załatwisz bez wychodzenia z domu - przez internet.

Na energa.pl:

Po zalogowaniu do naszego elektonicznego biura obsługi klienta:

  • opłacisz rachunek
  • włączysz usługi takie jak np. eFaktura.

Wciąż możesz skontaktować się z nami przez:

  • infolinię pod numerem 555 555 555 
    Koszt połączenia według stawek Twojego operatora telefonicznego. 
    Porozmawiasz z nami od godziny 7 do 16, jeśli jesteś klientem indywidualnym
    lub od godziny 8 do 16 jeśli jesteś przedstawicielem firmy.
  • elektroniczne biuro obsługi klienta,
  • live chat.

Uwaga zmieniamy niektóre godziny salonów sprzedaży.

Aktualne godziny znajdziesz tutaj.

 

Może Cię również
zainteresować

03.04.2020

Zmiana Taryfy Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. od 3 kwietnia 2020 roku

Taryfa Twojego dystrybutora zmieniła się od 3 kwietnia 2020 roku. 
W taryfie zmieniły się stawki opłat. Taryfa jest dostępna na naszej stronie www.energa.pl
.

25.03.2020

Ostrzeżenie przed oszustami, którzy podszywają się pod Energę

Uważaj! Nieznani sprawcy podszywają się pod spółki Grupy Energa.
Oszuści wysyłają SMS z wezwaniami do zapłaty zaległości i groźbą odłączenia prądu.

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.