Najczęściej zadawane pytania

Jak wygląda przygotowanie oferty i montaż instalacji?

Na czym polega wizja lokalna?

Jak wygląda montaż instalacji?

Na czym polega próba i odbiór instalacji

Kto może zostać prosumentem?

Podmiot, który jednocześnie konsumuje oraz wytwarza prąd na swoje potrzeby w mikroinstalacji, a jego przeważającą działalnością gospodarczą nie stanowi wytwarzanie energii elektrycznej. Rozliczanie prosumentów odbywa się wyłącznie na podstawie umowy kompleksowej.

Jakie warunki należy spełnić, aby stać się prosumentem?

Czym jest mikroinstalacja ?

Czym spowodowany jest wzrost napięcia w miejscu podłączenia mikroinstalacji?

Czy mogę być prosumentem energii odnawialnej, jeżeli nie posiadam umowy kompleksowej z Energa-Obrót?

Mam już mikroinstalację i chcę zostać prosumentem

Icon

Zgłoś się do dystrybutora

Icon

Otrzymasz od nas potwierdzenie

Mam założoną fotowoltaikę i licznik dwukierunkowy czy muszę coś zmieniać w swojej umowie kompleksowej?
Czy muszę podpisać nową umowę?

Co powinienem zrobić gdy mam już zainstalowany licznik dwukierunkowy?

Czy mogę zostać prosumentem gdy mam licznik przedpłatowy?

Czy jak zostanę prosumentem będę mógł korzystać z usługi Rozliczenia Rzeczywiste?

Czy jedna osoba może być właścicielem tylko jednej mikroinstalacji?

Kto ponosi koszty związane z przyłączeniem mikroinstalacji do sieci?

Czy prosumenci mogą skorzystać z elektronicznego Biura Obsługi Klienta lub z usługi eFaktura?

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.