Wróć do listy

10 listopada zaplanowaliśmy ważne prace serwisowe

Tymczasowo wyłączamy dostęp do platformy ENERGA24.

Jakie są możliwe utrudnienia
W trakcie naszych prac mogą wystąpić trudności z logowaniem do platformy ENERGA24 oraz: 

  • doładowaniem licznika przedpłatowego
  • rozliczeniem zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste
  • dostępem do aktualnego salda.

Jak się przygotować 
Zachęcamy, aby doładować liczniki przedpłatowe wcześniej.

Można to zrobić na kilka sposobów:

Wcześniej można też rozliczyć swoje zużycie prądu:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta, 
  • w punktach sieci Moje Rachunki.
     

Przepraszamy za utrudnienia.

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.