W sierpniu przeprowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług.
Jakie są możliwe utrudnienia
Wszyscy klienci, którzy udostępnili Enerdze swoje dane kontaktowe,
otrzymają od nas informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Powiadomienia wyślemy z wyprzedzeniem.
Aktualne informacje o bieżących utrudnieniach będziemy również publikować na stronie energa.pl.
W czasie prac modernizacyjnych możesz mieć trudność z:
- rozliczeniem swojego zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste we wszystkich dostępnych opcjach rozliczenia (usługa Rozliczenia Rzeczywiste będzie niedostępna od 31 lipca od godz. 20 do 4 września),
- doładowaniem licznika przedpłatowego we wszystkich dostępnych opcjach doładowania (między 17 a 18 sierpnia oraz między 21 a 26 sierpnia),
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta (między 20 a 27 sierpnia),
- podglądem faktury i sprawdzeniem salda konta (do 8 września).
Jak się przygotować
Zachęcamy, aby doładować liczniki przedpłatowe wcześniej.
Możesz to zrobić na kilka sposobów:
- w elektronicznym biurze obsługi klienta,
- w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i epay,
- przez stronę energa.pl/dom/doladowanie_licznika.
Wcześniej możesz też rozliczyć swoje zużycie prądu:
- w elektronicznym biurze obsługi klienta,
- w punktach sieci Moje Rachunki.
Zapewniamy, że wszyscy nasi klienci – w czasie prac technicznych – będą mieli dostęp do prądu.
Jeśli nie doładujesz licznika na czas, wystarczy, że skontaktujesz się z naszą infolinią pod numerem 555 555 555. Pomożemy Ci wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika.