Wróć do listy

Kontynuujemy aktualizację systemu obsługi klientów

W styczniu prowadzimy dalsze prace serwisowe, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług. 

Jakie są możliwe utrudnienia

Nasi klienci otrzymują informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Powiadomienia wysyłamy z wyprzedzeniem.

W czasie prac modernizacyjnych mogą wystąpić trudności z:

  • rozliczeniem zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste – między 30 grudnia a 28 stycznia,
  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta – między 21 a 30 stycznia,
  • podglądem faktury i sprawdzeniem salda konta – między 4 stycznia a 5 lutego.

Faktury wyślemy również z opóźnieniem. 
 

Do 29 grudnia można rozliczyć swoje zużycie prądu:

Prace serwisowe a doładowanie liczników przedpłatowych

Między 22 a 25 stycznia będzie można doładować liczniki przedpłatowe tylko raz poprzez:

Przepraszamy za utrudnienia

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.