We wrześniu prowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług.
Jakie są możliwe utrudnienia
Nasi klienci otrzymują informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Powiadomienia wysyłamy z wyprzedzeniem.
W czasie prac modernizacyjnych możesz mieć trudność z:
- rozliczeniem swojego zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste we wszystkich dostępnych opcjach rozliczenia (między 31 sierpnia a 23 września),
- doładowaniem licznika przedpłatowego we wszystkich dostępnych opcjach doładowania (między 18 a 23 września),
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta
(między 17 a 25 września), - podglądem faktury i sprawdzeniem salda konta (do 8 października).
Jak się przygotować
Zachęcamy, aby doładować liczniki przedpłatowe wcześniej.
Możesz to zrobić na kilka sposobów:
- w elektronicznym biurze obsługi klienta,
- w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i epay,
- przez stronę energa.pl/dom/doladowanie_licznika.
Wcześniej możesz też rozliczyć swoje zużycie prądu:
- w elektronicznym biurze obsługi klienta,
- w punktach sieci Moje Rachunki.
Zapewniamy, że wszyscy nasi klienci – w czasie prac technicznych – będą mieli dostęp do prądu. Jeśli nie doładujesz licznika na czas, wystarczy, że skontaktujesz się z naszą infolinią pod numerem 555 555 555.
Pomożemy Ci wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika.