Przejdź do głównej treści
  • Zaloguj się
Logo Energa
 
  • DOM
  • FIRMA
  • BIZNES
  • PRODUKTY OZE

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Energa Obrót S.A. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Deklaracja dostępności dotyczy serwisu ENERGA24 wyświetlanego w aplikacji mobilnej ORLEN VITAY. Za dostępność aplikacji odpowiada jej wydawca. Energa Obrót S.A. nie ma wpływu na dostępność samej aplikacji, ale dba o to, żeby portal ENERGA24 był dostępny cyfrowo.

  • Data publikacji strony internetowej: 17 kwiecień 2024 roku
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 27 czerwiec 2025 roku


Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa wyświetlana jako część aplikacji ORLEN VTAY jest w pełni zgodna z wymaganiami WCAG 2.1 AA.


Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 25 czerwiec 2025 roku
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 27 czerwiec 2025 roku


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Energa Obrót S.A.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej. Skargę związaną dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz złożyć mejlowo, telefonicznie lub listownie. Skargę na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności przez produkt albo usługę rozpatrzymy w ciągu 30 dni.


Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Prace nad udostępnieniem dostępności architektonicznej naszych Salonów Sprzedaży są w trakcie.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Nie udostępniamy usługi tłumacza polskiego języka migowego (PJM).



KONTAKT

  • Kontakt dla domu
  • Kontakt dla firm
  • Kontakt dla biznesu

OFERTA I UMOWA

  • Prąd dla domu
  • Prąd dla firm
  • Prąd dla biznesu
  • Fotowoltaika i pompy ciepła
  • Stacje ładowania
  • Efektywność energetyczna
  • Umowa dla domu
  • Umowa dla firm

OBSŁUGA

  • Obsługa dla domu
  • Obsługa dla firm
  • Zamrożenie cen prądu
  • Struktura paliw

POLITYKA PRYWATNOŚCI

  • Ochrona danych osobowych | klauzule informacyjne
  • Obowiązek informacyjny serwisów
  • Polityka cookies
  • Poradnik | Bezpieczne w internecie
  • Poradnik | Bezpieczne hasła

ENERGA OBRÓT

  • O nas
  • Zarząd Spółki
  • Rada Nadzorcza
  • Grupa Energa
  • REMIT
  • Dla akcjonariuszy
  • Zostań naszym partnerem
  • Podmioty współpracujące
  • Pozytywne inicjatywy
  • BLOG Zielone pojęcie

  • Polityka prywatności
  • Ustawienia cookies
  • 2025 Copyright by Energa

  • BIP