Jesteśmy częścią Grupy Energa z Grupy Kapitałowej ORLEN. Sprzedajemy energię elektryczną klientom indywidualnym, instytucjonalnym i biznesowym, a także oferujemy innowacyjne, proekologiczne technologie i wspieramy klientów w dążeniu do efektywności energetycznej.

Z naszych usług korzysta ponad 3,3 miliona odbiorców.
W ofercie dla klienta indywidualnego
posiadamy szereg dodatkowych usług m.in. karty rabatowe na paliwo czy potwierdzenie pochodzenia energii z odnawialnych źródeł energii. Ponadto nasi klienci mogą skorzystać z oferty produktów okołoenergetycznych, takich jak instalacje fotowoltaiczne, magazyny energii i pompy ciepła.

Klientom biznesowym oferujemy rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb, w tym:

  • stałe ceny zapewniające stabilność kosztów energii;
  • ceny indeksowane notowaniami Towarowej Giełdy Energii;
  • rozliczenie w oparciu o rynek SPOT;
  • długoterminowe umowy współpracy w ramach modelu cPPA.

Wspieramy klientów w optymalizacji kosztów energii i poprawie efektywności energetycznej poprzez:

  • profesjonalne doradztwo energetyczne,
  • analizę i rekomendacje oszczędności w usłudze audytu energetycznego;
  • sprzedaż gwarancji pochodzenia energii – wsparcie dla strategii ESG;
  • montaż paneli fotowoltaicznych, pomp ciepła, magazynów energii;
  • montaż mobilnych stacji ładowania;
  • kompensację mocy biernej.

Społeczna odpowiedzialność

Nasze otoczenie jest największym dobrem, jakie posiadamy. Inicjujemy i uczestniczymy w projektach, promujących wartości ekologiczne oraz lokalne otoczenie, m.in.:

  • prowadzimy bloga Zielone Pojęcie, gdzie podpowiadamy jak w sprawdzony sposób oszczędzać energię elektryczną i żyć bardziej ekologicznie;
  • stawiamy na współpracę z samorządami lokalnymi, podejmując wspólne działania, na rzecz efektywności energetycznej gmin;
  • bierzemy udział w wydarzeniach, podczas których promujemy rozwiązania wspierające pozyskiwanie energii z odnawialnych źródeł.

Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji na naszej infolinii i czacie, w stacjonarnych salonach sprzedaży i w serwisie obsługi ENERGA24.

Jeśli jesteś klientem indywidualnym, możesz skontaktować się z nami:

  • telefonicznie pod numerem 555 555 555 – koszt połączenia jest zgodny ze stawkami operatora telefonicznego;
  • w serwisie obsługi ENERGA24;
  • przez czat na naszej stronie;
  • osobiście w naszym salonie sprzedaży – listę salonów znajdziesz na naszej stronie energa.pl;
  • pisemnie na adres Energa Obrót SA, al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk.

Jeśli wysłaliśmy Ci odpowiedź na reklamację, ale uważasz, że nie przeanalizowaliśmy Twojej sprawy wystarczająco wnikliwie, możesz skontaktować się z Twoim Rzecznikiem.
Jeśli jesteś klientem biznesowym, skontaktuj się z nami:

O nas