Prąd dla małej firmy - zmiana oferty
Po zawarciu umowy przez ten formularz, będziemy Cię rozliczać zgodnie z okresem rozliczeniowym, który aktualnie jest stosowany we wskazanym przez Ciebie PPE (Punkcie Poboru Energii). Jeśli w przyszłości zdecydujesz się zmienić okres rozliczeniowy, skontaktuj się z nami lub odwiedź nasz salon sprzedaży.
Pamiętaj, aby prawidłowo wypełnić wszystkie niezbędne dane na formularzu. Jeżeli masz wątpliwości co do prawidłowości którejkolwiek z uzupełnianej na formularzu pozycji np. nr licznika, nr PPE (Punkt Poboru Energii), NIP, PESEL itd. koniecznie je zweryfikuj (weryfikacja w zależności od kategorii danych: nr licznika lub nr PPE - bezpośrednio na liczniku, na fakturze za prąd, na porozumieniu o przepisaniu licznika lub oświadczeniu o warunkach przyłączenia; nr PESEL - na dowodzie osobistym; NIP - na posiadanych dokumentach). Właściwe wypełnienie danych pozwoli na prawidłowe zawarcie umowy.