Do czego możesz wykorzystać Portal Mój Licznik
Portal który prowadzony jest przez ENERGA-OPERATOR S.A, umożliwia obserwację, symulację i ocenę optymalnego zużycia energii elektrycznej.
Zweryfikuj odczyty
Weryfikacja odczytów podanych dla liczników przypisanych do konta punktów poboru energii.
Porównaj zużycie
Porównanie zużycie energii elektrycznej w różnych okresach – roczny, miesięczny, tygodniowy, dobowy.
Sprawdź, czy w pełni wykorzystujesz swoją grupę taryfową
Możliwość dokonania oceny optymalności korzystania z wybranej taryfy.
Sprawdź, która grupa taryfowa byłaby dla Ciebie najkorzystniejsza
Masz jednostrefową grupę taryfową i zastanawiasz się czy lepszym wyborem byłaby grupa dwustrefowa? Możesz zrobić taką symulację w portalu.
Porównaj swoje zużycie zużycie energii elektrycznej do zużycia innych odbiorców
Porównanie własnego zużycia energii elektrycznej do uśrednionego zużycia innych odbiorców z tej samej grupy taryfowej.
Sprawdź ile energii wprowadziłeś do sieci (dotyczy prosumentów)
Możliwość obserwacji ilości energii wprowadzonej do sieci Dystrybutora.
Sprawdź dane ze swojej umowy
Adres i numer PPE, Twój sprzedawca energii, okres obowiązywania umowy, wybrana grupa taryfowa.
Jak rozpocząć korzystanie z Portalu Mój Licznik
Krok 1
- Zarejestruj się w portalu, podając numer PPE (Znajdziesz na fakturze), numer licznika (Znajdziesz na fakturze, sprzed wymiany licznika, wyświetlaczu – kod C.1.0 lub obudowie licznika pod kodem kreskowym), PESEL lub NIP.
Krok 2
- Następnie podaj adres e-mail.
- Ustaw bezpieczne hasło do konta.
Krok 3
- Na podany adres mailowy otrzymasz link aktywacyjny.
- Kliknij link i zacznij korzystać z konta.
Kto może korzystać z Portalu
Z Portalu Mój Licznik możesz skorzystać jeśli:
- korzystasz z usług dystrybutora ENERGA-OPERATOR S.A. oraz masz zainstalowany licznik, który zdalnie odczytuje dane o zużyciu energii elektrycznej.
W przypadku planowanej lub trwającej wymiany licznika na zdalny, dostęp do portalu możliwy będzie po zakończeniu procesu jego uruchomienia (parametryzacja licznika oraz uruchomienie jego komunikacji w sieci teleinformatycznej). Standardowy czas aktualizacji danych i stabilizacji komunikacji licznika z bazą pomiarową trwa do kilku tygodni.
Portal dostępny jest za pomocą:
- www: Logowanie - Portal Klienta (energa-operator.pl)
- aplikacja: Mój Licznik 2.0 – Aplikacje w Google Play, AppStore.
Portal umożliwia korzystanie z konta poprzez przeglądanie danych w poszczególnych zakładkach:
Licznik
Zużycie
Wytwórca
Moje konto
Dlaczego warto
Twoje zużycie pod kontrolą
Wiesz ile zużywasz energii elektrycznej i możesz mieć kontrolę nad rachunkami.
Jesteś na bieżąco
Dostęp do informacji o zużyciu energii możesz mieć 24 godziny na dobę.
Masz pytania?
Jeśli masz pytania dotyczące działania portalu, sprawdź odpowiedzi w FAQ lub zadzwoń na infolinię ENERGA-OPERATOR 801 404 404.