Zamów prąd przez internet dla Twojej firmy
Wypełnij wniosek w ok. 10 minut, bez wychodzenia z firmy.
Umowę prześlemy na podany przez Ciebie adres e-mail. Nie musisz podpisywać ani odsyłać dokumentów, które Ci dostarczymy.
Chcę przepisać licznik i zawrzeć umowę
Wypełnij ten wniosek, gdy kupiłeś lokal, w którym jest już licznik. Wypełnij go również, jeśli chcesz przepisać licznik, gdy otrzymałeś lokal w spadku.
Co będzie Ci potrzebne:
- numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii),
- znajdziesz je np. na fakturze za prąd poprzedniego właściciela lub na porozumieniu o przepisaniu licznika,
- numer licznika znajdziesz również na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie, pod kodem kreskowym.
Nie mam licznika i chcę zawrzeć umowę
Jeżeli nie masz jeszcze zainstalowanego licznika, wypełnij ten wniosek, aby zamówić licznik.
Co będzie Ci potrzebne:
- oświadczenie o wykonaniu przyłączenia prądu wraz z nadanym numerem PPE (Punkt Poboru Energii),
- jeśli nie masz oświadczenia, skontaktuj się z Energa-Operator SA
Chcę zmienić grupę taryfową
Wypełnij ten wniosek, jeśli chcesz zmienić grupę taryfową na jednostrefową (C11) lub dwustrefową (C12, C12a, C12b). W grupie C11 masz stałą cenę prądu przez całą dobę, a w grupach C12 cena prądu jest niższa w wybranych godzinach.
Co będzie Ci potrzebne:
- numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii),
- oba numery znajdziesz np. na Twojej fakturze za prąd, dostępnej również w serwisie obsługi ENERGA24
- numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym.
Chcę przedłużyć lub wybrać nową ofertę
Z prądem jest podobnie jak z telefonią komórkową. Jeśli Twoja obecna oferta niedługo się kończy możesz wybrać inną, która jest dla Ciebie korzystniejsza.
Co będzie Ci potrzebne:
- numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii),
- oba numery znajdziesz np. na Twojej fakturze za prąd, dostępnej również w serwisie obsługi ENERGA24
- numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym.
Chcę wrócić do Energi
Wypełnij ten wniosek, jeśli wcześniej zmieniłeś sprzedawcę prądu i chcesz do nas wrócić.
Co będzie Ci potrzebne:
- numer PPE (Punkt Poboru Energii),
- numer znajdziesz np. na Twojej fakturze za prąd,
- datę końca umowy i okres wypowiedzenia - znajdziesz je na swojej obecnej umowie lub zapytaj o nie swojego sprzedawcę prądu,
- wypełnione i podpisane pełnomocnictwo do zmiany sprzedawcy
Chcę przyłączyć lokal do sieci energetycznej
Wypełnij ten wniosek, gdy Twój lokal nie jest przyłączony do sieci energetycznej. Wniosek został przygotowany i będzie realizowany przez spółkę z naszej grupy - Energa-Operator SA. Po zrealizowaniu wniosku otrzymasz oświadczenie o wykonaniu przyłączenia prądu wraz z nadanym numerem PPE (Punkt Poboru Energii). Potrzebujesz go do zamówienia licznika i zawarcia z nami umowy.
Co będzie Ci potrzebne:
- stan prac związanych z instalacją elektryczną,
- przewidywane roczne zużycie prądu oraz zapotrzebowanie na moc przyłączeniową,
- załączniki: tytuł prawny do nieruchomości oraz plan zabudowy na mapie sytuacyjno-wysokościowej.