Oferta dynamiczna
dla firm PLUS

Jak to działa

Poznaj nowoczesne podejście do zarządzania zużyciem energii elektrycznej

Rozliczymy Cię zgodnie z cenami z danego okresu zgodnie z cenami dynamicznymi od 00:00 do 17:00 i stałą ceną od 17:00 do 24:00, a fakturę wystawimy Ci po zakończonym okresie rozliczeniowym. Więcej szczegółów, w tym o kosztach, znajdziesz w regulaminie oferty. Urząd Regulacji Energetyki (URE) opracował broszurę, która wyjaśnia m.in. zasady działania umowy z ceną dynamiczną. Zachęcamy do zapoznania się z nią.

Co jest mi potrzebne,
żeby skorzystać z Oferty dynamicznej dla firm PLUS

Ryzyka, o których musisz wiedzieć
wybierając ofertę dynamiczną

Umowę możesz zawrzeć w jednym z naszych salonów sprzedaży, mapkę i listę punktów znajdziesz poniżej

Dodatkowe opcje wyszukiwania

Brak wyników dla wpisanego adresu
Brak wyników dla wpisanego adresu

Dodatkowe korzyści
w ofercie

Masz pytania?
Mamy odpowiedzi!

Co to jest cena dynamiczna?

Jakie korzyści niesie ze sobą rozliczenie na podstawie ceny dynamicznej?

Skąd będę wiedział jaka cena prądu będzie mnie obowiązywać w danym okresie doby?

Czy muszę posiadać licznik zdalnego odczytu do skorzystania z oferty dynamicznej?

Czy mogę zrezygnować z umowy z ceną dynamiczną?

Czy jest jakieś ryzyko korzystania z oferty z ceną dynamiczną?

Możesz zyskać jeszcze więcej

Sprawdź
Sprawdź
Sprawdź

Dokumenty do pobrania

Regulamin naszej oferty Oferta dynamiczna dla firm PLUS obowiązujący od 1 maja 2025 roku

Broszura informacyjna Urzędu Regulacji Energetyki (URE) na temat umowy z ceną dynamiczną

Kiedy i na jakich warunkach, w tym kosztowych, skorzystasz z naszej aktualnej oferty „Oferta dynamiczna dla firm PLUS” dowiesz się z obowiązującego regulaminu oferty i jej załączników. Dostępne są one na naszej stronie energa.pl oraz w naszych salonach sprzedaży. Oferta nie obejmuje opłat za dystrybucję energii elektrycznej. W wyznaczonych godzinach w ramach naszej oferty jesteś narażony na ewentualne duże wahania cen energii elektrycznej w ciągu doby, w tym wzrosty tych cen, co może utrudniać planowanie kosztów związanych z zakupem energii elektrycznej i wymaga obserwowania przez Ciebie zmian w cenach energii elektrycznej. Materiał marketingowy nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.