Chcę przedłużyć lub wybrać nową ofertę
Z prądem jest podobnie jak z telefonią komórkową. Jeśli Twoja obecna oferta niedługo się kończy możesz wybrać inną, która jest dla Ciebie korzystniejsza.
online
- wniosek możesz złożyć o dowolnej porze 24/7
- wypełnisz go w ok. 10 minut
- sam decydujesz jaką ofertę chcesz wybrać
- umowę otrzymasz e-mailem, nie musisz jej podpisywać i odsyłać
numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii) - znajdziesz je na fakturze za prąd
numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym
przez telefon
- wypełnij formularz kontaktowy
- jeden z naszych konsultantów skontaktuje się i wypełni z Tobą wniosek
- umowę otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail
numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii) - znajdziesz je na fakturze za prąd
numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym
w salonie sprzedaży
- znajdź najbliższą placówkę na naszej mapie
- zarezerwuj online termin wizyty, aby umówić się w dogodnym dla Ciebie czasie
- na miejscu odpowiemy na Twoje pytania i podpiszemy umowę
- dowód osobisty lub paszport
numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii) - znajdziesz je na fakturze za prąd
numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym