Zmienił się Twój numer telefonu, adres korespondencyjny lub e-mail? A może inne dane? Bądź na bieżąco! Zaktualizuj dane swojej firmy.
Dzięki aktualnym danym:
Jakie dane i gdzie zmienisz
Niektóre dane możesz zmienić samodzielnie. Inne zaktualizujemy za Ciebie. Wystarczy, że nam to zgłosisz.
Zmień samodzielnie swoje dane w elektronicznym biurze obsługi klienta
Załóż konto lub zaloguj się do wybranej platformy. Jej adres znajdziesz w górnej części Twojej faktury. Będzie to adres 24.energa.pl (ENERGA24) lub ebok.energa.pl (eBOK).
Przejdź do
Edycja danych.
Wybierz odpowiednią zakładkę, w której zmienisz dane.
Adres korespondencyjny
zakładka „DANE FAKTUR”
Telefon i e-mail do powiadomień
zakładka „POWIADOMIENIA”
Telefon do kontaktu
zakładka „DANE KLIENTA”
Adres e-mail i hasło do logowania
zakładka „USTAWIENIA DANYCH DO LOGOWANIA”
Przejdź do
Moje konto.
Wybierz odpowiednią zakładkę, w której zmienisz dane.
Telefon i e-mail do powiadomień
zakładka „MOJE USTAWIENIA”
Widzisz jeszcze inne dane, a nie możesz ich zmienić? Napisz do nas.
Skontaktuj się z nami, aby zaktualizować swoje dane
infolinia |
chat |
salon |
|
|
|
Co zmienisz |
Co zmienisz |
Co zmienisz |
|
|
|
Zadzwoń pod numer Pn-Pt w godz. 8:00 - 16:00 |
Pn-Pt w godz. 8:00 - 18:00 |
Znajdź najbliższy |
Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.