Rzecznik klienta Energi Obrotu


Wspieram klientów w rozwiązywaniu najtrudniejszych spraw. Reprezentuję ich stanowisko w kontaktach z Energą Obrotem. 
 

Jako rzecznik jestem niezależny. Przypadki, które rozpatruję są zazwyczaj skomplikowane i wielowątkowe. Dlatego podstawą moich decyzji są dodatkowe opinie eksperckie i prawne.
 

Dbam o to, aby rozwiązania, które proponuję, uwzględniały przede wszystkim perspektywę klienta.
Zawsze jednak staram się doprowadzić do sytuacji, w której satysfakcja pojawi się u obu stron.

     

      Zapraszam do kontaktu
      Marek Dudziński

 

Kiedy i jak się ze mną skontaktować

Jeśli Twoja sprawa została już zgłoszona w standardowym procesie, ale rozwiązanie nie jest dla Ciebie satysfakcjonujące, skontaktuj się ze mną. Aby to zrobić wypełnij poniższy formularz lub wyślij tradycyjne pismo. Pamiętaj, aby oprócz podstawowych danych, podać również sygnaturę swojego pierwszego zgłoszenia.

Jeśli nie masz jeszcze sygnatury sprawy, najpierw złóż reklamację w standardowym procesie:

Formularz kontaktowy do rzecznika klienta

*
Numer klienta znajdziesz na ostatniej fakturze
Numer PPE znajdziesz na ostatniej fakturze
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Wysyłając ten formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.

Uzupełnij pola oznaczone *

Jeśli wolisz skontaktować się z rzecznikiem klienta tradycyjną drogą pocztową:

  1. pobierz formularz,
  2. wypełnij formularz i wydrukuj go,
  3. prześlij formularz na adres al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, z dopiskiem "rzecznik klienta".
Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.