Wróć do listy

Platforma zakupowa CONNECT

Z przyjemnością informujemy, że od 15 czerwca 2022 roku w Grupie Energa planowane jest wdrożenie Platformy Zakupowej CONNECT.

Uczestnictwo w procesach zakupowych (w tym składanie ofert, negocjacje handlowe) możliwe będzie wyłącznie po zarejestrowaniu się oferenta na portalu CONNECT Platformy Zakupowej Grupy ORLEN i założeniu darmowego konta.

Szczegółowe informacje dotyczące działania i korzystania z systemu znajdziecie Państwo na stronie Platformy CONNECT: https://connect.orlen.pl

W przypadku problemów technicznych, m.in. z założeniem konta na Platformie Zakupowej CONNECT lub, z udziałem w aukcji, dostępna jest pomoc techniczna (obsługa Platformy– Hot Line) pod numerem telefonu +48 22 576 87 95.

Uprzejmie zapraszamy do rejestracji.

Może Cię również
zainteresować

26.04.2024

Relokacja salonu sprzedaży w Słupsku

Nasz salon w Słupsku na ul. Tuwima 6/7 został zamkniety na stałe. Od 29 kwietnia zapraszamy do nowego salonu przy ul. Wileńskiej 1 otwartego od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

04.03.2024

Komunikat dla konsumentów

Jeżeli od 1 stycznia 2020 roku do 30 września 2023 roku skorzystali Państwo z naszej oferty, a następnie umowa została wypowiedziana oraz zapłacili nam Państwo jednorazowe i zryczałtowane odszkodowanie, mają Państwo możliwość złożenia wniosku o jego zwrot.

19.02.2024

23 lutego niektóre z naszych salonów będą nieczynne

🔍📅 23 lutego niektóre z naszych salonów w Elblągu, Gdańsku, Gdyni, Koszalinie, Olsztynie, Płocku i Toruniu będą nieczynne. Sprawdź, gdzie będzie otwarty najbliższy salon.

24.01.2024

Krajowy system eFaktur zostanie wdrożony w późniejszym terminie

📢 🕑 📅 Krajowy System eFaktur (KSeF) [1], który miał obowiązywać w formie obligatoryjnej od 1 lipca 2024 roku zostanie wdrożony w późniejszym terminie.

Zgodnie z komunikatem z 19 stycznia br. [2] Ministerstwo Finansów przeprowadzi audyt i wskaże nowy termin wdrożenia systemu.