Chcę przepisać licznik
Jeśli kupujesz mieszkanie lub dom
online
- Wniosek możesz złożyć o dowolnej porze dnia, siedem dni w tygodniu.
- Nową umowę zawrzesz bez wychodzenia z domu.
- Wniosek wypełnisz w ok. 10 minut.
- Samodzielnie w łatwy sposób wybierzesz najlepszą dla siebie ofertę.
- Umowę otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail, nie musisz jej podpisywać ani odsyłać.
- Twój początkowy stan licznika wprowadzimy na podstawie odczytu, który poda nam Twój dystrybutor.
Numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii).
Oba numery znajdziesz np. na fakturze za prąd.
Numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym.
przez telefon
- Wypełnij formularz kontaktowy.
- Jeden z naszych konsultantów skontaktuje się i wypełni z Tobą wniosek.
- Umowę otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
- Twój początkowy stan licznika wprowadzimy na podstawie odczytu, który poda nam Twój dystrybutor.
Numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii).
Oba numery znajdziesz np. na fakturze za prąd.
Numer licznika możesz znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym.
w salonie sprzedaży
- Znajdź najbliższą placówkę na naszej mapie.
- Jeśli masz taką możliwość zarezerwuj online termin wizyty, aby umówić się w dogodnym dla Ciebie terminie.
- Na miejscu zawrzemy z Tobą umowę.
- Podpisz z poprzednim odbiorcą Porozumienie o przepisaniu licznika i nową umowę w naszym salonie. Twój początkowy stan licznika wprowadzimy na podstawie odczytu, który poda nam Twój dystrybutor.
Dokument tożsamości - dowód osobisty lub paszport.
Numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii).
Oba numery znajdziesz np. na fakturze za prąd.
Numer licznika możesz znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym.
Pamiętaj, że Twoja umowa obowiązuje do czasu:
- jej wypowiedzenia lub
- zawarcia przez nowego odbiorcę (tj. kupującego) umowy dla tej nieruchomości.
1. Jeśli protokół przekazania nieruchomości spisaliście na formularzu Porozumienie o przepisaniu licznika, rozliczymy Cię do stanu licznika, który poda nam Twój dystrybutor. Rozliczymy Cię na dzień, w którym nastąpiło przepisanie licznika na osobę, która kupiła lokal – jeśli zawrze ona umowę. Jeśli prześlesz nam Porozumienie o przepisaniu licznika, uznamy, że wypowiadasz nam umowę i chcesz, aby dystrybutor zdemontował licznik w tym lokalu.
2. Złóż nam wypowiedzenie umowy kompleksowej z wnioskiem o demontaż licznika, jeżeli:
- protokół przekazania nieruchomości spisaliście na innym formularzu niż Porozumienie o przepisaniu licznika,
- nowy odbiorca nie zawarł jeszcze umowy,
- a Ty nie chcesz płacić za zużycie prądu.
Jeśli tego nie zrobisz, będziemy nadal wystawiać Ci faktury.