Wróć do listy

Ceny energii – co musisz wiedzieć o duplikatach faktur

Jeśli 30 czerwca 2018 roku Twoim sprzedawcą nie była Energa Obrót, zwróciliśmy się do Ciebie o przekazanie wystawionych przez Twojego poprzedniego sprzedawcę faktur. 

Do kogo wysłaliśmy pismo z prośba o dostarczenie nam faktury, jej duplikatu lub poświadczonej kopii

Jeśli 30 czerwca 2018 roku Twoim sprzedawcą nie była Energa Obrót, zwróciliśmy się do Ciebie o przekazanie wystawionych przez Twojego poprzedniego sprzedawcę faktur, duplikatów faktur lub ich poświadczonych kopii – tylko takie dokumenty będą ważne. Dokumenty muszą dotyczyć okresu rozliczeniowego obejmującego 30 czerwca 2018 roku. Będą nam potrzebne do rozliczenia Cię zgodnie z przepisami ustawy o cenach energii [1].

Termin na dostarczenie nam przez Ciebie tych dokumentów wynosi 14 dni od dnia otrzymania pisma. Możesz przekazać je na dwa sposoby:

  • pocztą na adres: Energa Obrót SA, al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, z dopiskiem „NOWELIZACJA USTAWY”;

lub

  • osobiście w salonach sprzedaży – mapę placówek znajdziesz na naszej stronie energa.pl/mapa_placowek.

Pamiętaj!

  • Przekaż nam fakturę za sprzedaż prądu a nie za jego dystrybucję. Faktura musi zawierać informację o grupie taryfowej, cenach i stawkach opłat jakie obowiązywały 30 czerwca 2018 roku u innego sprzedawcy
  • Nie przekazuj nam potwierdzeń wpłat ani umów z tego okresu. Jeśli w tym okresie Energa Obrót była Twoim sprzedawcą i mimo to otrzymałeś nasze pismo nie przekazuj nam żadnych dokumentów, za pomyłkę przepraszamy.


W jaki sposób pozyskać duplikat faktury od nas

Jeśli 30 czerwca 2018 roku byłeś naszym klientem, a obecnie korzystasz z usług innego sprzedawcy, możesz zwrócić się do nas o wydanie duplikatu faktury obejmującego ten okres. Możesz skontaktować się z nami:

  • elektronicznie przez formularz na naszej stronie internetowej lub poprzez elektroniczne biuro obsługi klienta - pamiętaj, aby w temacie napisać „duplikat faktury”,
  • telefonicznie poprzez naszą infolinię,
  • osobiście w naszych salonach sprzedaży.

Jeśli masz konto w naszym elektronicznym biurze obsługi klienta i korzystasz z eFaktury, nie musisz występować do nas o duplikat. Wydrukuj dokument z tego okresu i potwierdź za zgodność z oryginałem albo prześlij swojemu sprzedawcy eFakturę w formie elektronicznej jeśli jest taka możliwość.

Co jeszcze jest ważne
Jeśli 30 czerwca 2018 roku korzystałeś z usług sprzedawcy rezerwowego, prześlij nam pisemne potwierdzenie wraz z informacją jaki to sprzedawca.

Podstawy prawne

[1] Ustawa o zmianie ustawy o podatku akcyzowym oraz niektórych innych ustaw z dnia 28 grudnia 2018 r. (Dz. U. 2018 poz. 2538) z późniejszymi zmianami (w tym piśmie: ustawa o cenach energii)

 

 

 

 

 

 

Może Cię również
zainteresować

17.10.2019

Komunikat

Szanowni Państwo,
od 1 listopada 2019 roku będzie obowiązywał nowy Cennik energii elektrycznej dla przedsiębiorstw.

02.10.2019

Komunikat o połączeniu z energa24.pl

W związku z pojawiającymi się sygnałami dotyczącymi utrudnień w kontakcie z nami za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta przypominamy, że cały czas istnieje możliwość kontaktu za pomocą formularza kontaktowego na stronie internetowej www.energa.pl.

Polityka cookies
Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu.
Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.