Wróć do listy

Sprawdź, jak skontaktować się z nami w Sylwestra

W okresie noworocznym pracujemy w innych godzinach niż zwykle. 

Jeśli chcesz się z nami skontaktować w Sylwestra, możesz to zrobić na dwa sposoby:

Jeśli jesteś klientem indywidualnym, 31 grudnia do godziny 13:00 możesz też porozmawiać z nami przez infolinię pod numerem 555 555 555
(koszt połączenia według stawek Twojego operatora telefonicznego). 

Pamiętaj, że wszystkie sprawy możesz załatwić wygodnie przez Internet. 

Życzymy Ci dużo dobrej energii w 2021 roku! 
 

 

Może Cię również
zainteresować

30.06.2025

Pomoc de minimis i pomoc publiczna dla przedsiębiorców

📣📅 Uwaga, Przedsiębiorco! 30 czerwca 2025 roku jest ostatnim dniem na złożenie wniosku „Informacja o pomocy”.

Zrób to, jeśli w II półroczu 2024 roku skorzystałeś z cen maksymalnych w rozliczeniach za energię elektryczną.

17.06.2025

Nowe zasady sprzedaży rezerwowej | aktualizacja komunikatu z 3.06.2025 roku

📢 1 lipca 2025 roku zacznie obowiązywać nowy model sprzedaży rezerwowej.

W związku z tymi zmianami nie musisz podejmować żadnych działań i nie zmieniają się warunki umów, które z Tobą zawarliśmy.

22.05.2025

Prace aktualizacyjne w systemach obsługi 24 maja 2025

💻 24 maja w godzinach 7.00-15.00 przeprowadzimy prace aktualizacyjne naszych systemów obsługi. 

22.05.2025

Zapraszamy do wzięcia udziału w akcji „Na dwóch kółkach po eFakturę”

Z okazji Światowego Dnia Roweru przygotowaliśmy dla naszych klientów wyjątkowe wydarzenie. Jeśli między 22 maja a 12 czerwca zmienisz sposób otrzymywania faktur z papierowego na elektroniczny w wybranych salonach sprzedaży, otrzymasz voucher na serwis rowerowy lub upominek [1].