Wróć do listy

Komunikat do klientów, którzy korzystają z usługi rozliczenia przedpłatowe

💡 Posiadasz licznik przedpłatowy i korzystasz z tarczy solidarnościowej z limitem kWh[1]? Dowiedz się jak może wyglądać Twoje rozliczenie, gdy przekroczysz limit, który Ci przysługuje.

Jeśli w ramach swojego rozliczenia przedpłatowego zadeklarujesz zakup określonej porcji energii, a liczba kWh na paragonie będzie od niej mniejsza, oznacza to, że właśnie skończył się limit, jaki przysługiwał Ci w ramach tarczy solidarnościowej.

Przykład:
Chcesz kupić 100 kWh. Transakcja jest wykonana, ale na paragonie widnieje zakup jedynie 20 kWh. 

To nie jest błąd. Oznacza to, że właśnie skończył się Twój limit, w ramach którego, przed wykonaniem transakcji miałeś do wykorzystania już tylko 20 kWh. Aby wykupić pozostałe 80 kWh, musisz wykonać kolejną transakcję.
Taka sytuacja zdarzy się tylko raz. Jest to konieczne, aby po przekroczeniu Twojego limitu, cena za 1 kWh naliczała się odpowiedniej stawce.

Przepraszamy za utrudnienia.


[1]Limity, w ramach tarczy solidarnościowej, wynoszą:

  • dla gospodarstw domowych – 2 000 kWh, 
  • dla gospodarstw z osobami z niepełnosprawnościami – 2 600 kWh, 
  • dla rolników i gospodarstw z Kartą Dużej Rodziny – 3 000 kWh.

 

Może Cię również
zainteresować

25.09.2024

Komunikat dla prosumentów rozliczanych w oparciu o model net-billing

💡🌞🏡 Wdrażamy funkcjonalności do rozliczeń w oparciu o rynkową cenę energii elektrycznej.

11.09.2024

Faktury korygujące związane z naliczeniem premii prądowej 125,34 zł

💡 Realizujemy masową wysyłkę faktur korygujących. Korekty te dotyczą premii prądowej [1] dla klientów indywidualnych.

26.08.2024

Program Mój Prąd 6.0

📣🏡📅 Uzyskaj dofinansowanie na fotowoltaikę, magazyn energii lub ciepła – od 02.09.2024 rozpocznie się nabór wniosków w ramach programu Mój Prąd 6.0.