Wróć do listy

Komunikat dla klientów, którzy korzystają z usługi Rozliczeń Rzeczywistych

Komunikat dla klientów, którzy korzystają z usługi Rozliczeń Rzeczywistych

💻 Przywróciliśmy prawidłowy dostęp do usługi Rozliczenia Rzeczywiste w serwisie ENERGA24. Prowadzimy dalszy monitoring, aby mogli Państwo rozliczyć zużytą energię w terminie i bez problemów. 

Przepraszamy za chwilowy brak dostępu do usługi w poniedziałek – 1 sierpnia br.

Przypominamy!  Mogą Państwo podać stan licznika stacjonarnie. Wystarczy skorzystać z wybranych punktów naszych partnerów:

  • w sieci sklepów: Żabka, POLO market, Stokrotka, PSS Społem, Lewiatan, ODiDO, 
  • w salonikach Kolporter, w kolekturach Lotto, Stefczyk Finanse,
  • w sklepach osiedlowych. 

Podczas codziennych zakupów należy przekazać kasjerowi swoją kartę identyfikacyjną i podać stan licznika. Po zapłacie otrzymają Państwo paragon, który potwierdzi rozliczenie. Informację o wysokości prowizji od transakcji płatności znajdą Państwo przy kasie.

Może Cię również
zainteresować

10.12.2025

Bezpłatne alerty od Energi-Operatora

💡Energa-Operator wprowadziła bezpłatną usługę powiadomień SMS lub e-mail o przerwach w dostawie energii elektrycznej.

19.11.2025

Krajowy System eFaktur (KSeF) – co warto wiedzieć

💻💡📅 Od 1 lutego 2026 roku będziemy mieli obowiązek przekazywania faktur wystawianych dla przedsiębiorstw i instytucji do Krajowego Systemu eFaktur (platforma KSeF) [1]. Nie dotyczy to faktur, które wystawiamy konsumentom.

04.11.2025

Kontrola mocy umownej – zadbaj o swoje oszczędności!

💡📅 Od września br. dystrybutor Energa Operator wprowadził dla odbiorców z grupy taryfowej C1x kontrolę mocy pobieranej w każdym miejscu dostarczania energii.