Wróć do listy

Komunikat dla klientów, którzy korzystają z usługi Rozliczeń Rzeczywistych

Komunikat dla klientów, którzy korzystają z usługi Rozliczeń Rzeczywistych

💻 Przywróciliśmy prawidłowy dostęp do usługi Rozliczenia Rzeczywiste w serwisie ENERGA24. Prowadzimy dalszy monitoring, aby mogli Państwo rozliczyć zużytą energię w terminie i bez problemów. 

Przepraszamy za chwilowy brak dostępu do usługi w poniedziałek – 1 sierpnia br.

Przypominamy!  Mogą Państwo podać stan licznika stacjonarnie. Wystarczy skorzystać z wybranych punktów naszych partnerów:

  • w sieci sklepów: Żabka, POLO market, Stokrotka, PSS Społem, Lewiatan, ODiDO, 
  • w salonikach Kolporter, w kolekturach Lotto, Stefczyk Finanse,
  • w sklepach osiedlowych. 

Podczas codziennych zakupów należy przekazać kasjerowi swoją kartę identyfikacyjną i podać stan licznika. Po zapłacie otrzymają Państwo paragon, który potwierdzi rozliczenie. Informację o wysokości prowizji od transakcji płatności znajdą Państwo przy kasie.

Może Cię również
zainteresować

14.01.2025

Zmiana taryfy Energa-Operator S.A. dla prądu

Od 1 stycznia 2025 roku zmieniła się taryfa Energa-Operator S.A. dla prądu.

14.01.2025

Zmiana Taryfy Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o.

Od 1 stycznia 2025 roku zmieniła się taryfa Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. dla paliwa gazowego. 

14.01.2025

Zmiana Taryfy TAURON Dystrybucja S.A. dla prądu

Od 1 stycznia 2025 roku zmieniła się taryfa TAURON Dystrybucja S.A. dla prądu.

14.01.2025

Zmiana taryfy PGE Dystrybucja S.A. dla prądu

Od 1 stycznia 2025 roku zmieniła się taryfa PGE Dystrybucja S.A. dla prądu.