Rzecznik klienta Energi Obrotu

 

Zajmuję się przypadkami, które w standardowym procesie reklamacji otrzymały niewystarczające dla klienta rozwiązanie.

Sprawy, które rozpatruję, są zazwyczaj skomplikowane i wielowątkowe. Dlatego podstawą moich decyzji są dodatkowe opinie eksperckie i prawne. Zawsze dbam o to, aby rozwiązania, które proponuję, uwzględniały przede wszystkim perspektywę klienta. 

Przygotuj sygnaturę swojej sprawy

Do kontaktu ze mną potrzebna będzie Ci sygnatura sprawy, w której – w standardowym procesie reklamacji – udzieliliśmy niezadowalającą Cię odpowiedź. Jeśli nie masz jeszcze sygnatury sprawy, w pierwszej kolejności skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.

Zapraszam do kontaktu
Mariusz Wiechowski

 

Kontakt z biurem obsługi klienta

Jeśli zgłaszasz swoją sprawę po raz pierwszy, możesz to zrobić na kilka sposobów:

Formularz kontaktowy do rzecznika klienta

Numer klienta znajdziesz na ostatniej fakturze
Numer PPE znajdziesz na ostatniej fakturze

Wysyłając ten formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.

Uzupełnij pola oznaczone *