Rzecznik klienta Energi

Kim jest rzecznik klienta?

Rzecznik jest niezależny i zajmuje się przypadkami, które wymagają dodatkowych opinii zarówno eksperckich jak i prawnych. Rzecznik wspiera klientów w wyjaśnianiu spraw, dla których zakończył się już standardowy proces reklamacyjny.

Jeśli zgłaszasz swoją sprawę po raz pierwszy, skorzystaj z któregoś z naszych kanałów kontaktu właściwych dla reklamacji:

  • pocztą na nasz adres
  • przez elektroniczne biuro obsługi klienta
  • telefonicznie pod numerem 555 555 555 – koszt połączenia według stawek operatora telefonicznego
  • przez formularz kontaktowy
  • w naszych salonach sprzedaży

Formularz kontaktowy do rzecznika klienta

*
Numer klienta znajdziesz na ostatniej fakturze
Numer PPE znajdziesz na ostatniej fakturze
*
Kontaktując się z rzecznikiem klienta pamiętaj o podaniu sygnatury reklamowanej przez Ciebie odpowiedzi. Znajdziesz ją na górze otrzymanego pisma z odpowiedzią (ma ona postać ZMM/0000/000000) lub tytule maila (eBOK/0000/000000) z odpowiedzią na Twoją reklamację
Sygnatura sprawy to ciąg znaków ZMM/0000/000000 lub eBOK/0000/000000. Jeśli nie masz sygnatury sprawy, skorzystaj z innego kanału kontaktu.
*
*
*
*
*

Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.

Uzupełnij pola oznaczone *

Polityka cookies
Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu.
Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.