Do czego możesz wykorzystać Portal Mój Licznik

Portal który prowadzony jest przez ENERGA-OPERATOR S.A, umożliwienia obserwację, symulację i ocenę optymalnego zużycia energii elektrycznej.

Jak rozpocząć korzystanie z Portalu Mój Licznik

1
Icon

Krok 1

  • Zarejestruj się w portalu, podając numer PPE (Znajdziesz na fakturze)numer licznika (Znajdziesz na fakturze, wyświetlaczu – kod C.1.0 lub obudowie licznika pod kodem kreskowym), PESEL lub NIP.

2
Icon

Krok 2

  • Następnie podaj adres e-mail.
  • Ustaw bezpieczne hasło do konta.

3
Icon

Krok 3

  • Na podany adres mailowy otrzymasz link aktywacyjny.
  • Kliknij link i zacznij korzystać z konta.

Kto może korzystać z Portalu

Z Portalu Mój Licznik możesz skorzystać jeśli:

  • Twój punkt poboru energii znajduje się na obszarze działalności dystrybutora ENERGA-OPERATOR SA (sprawdź swój obszar: OSD - Rynek energii elektrycznej)
  • masz zainstalowany licznik, który zdalnie odczytuje dane o zużyciu energii elektrycznej.

Z Portalu Mój Licznik będziesz mógł korzystać nie wcześniej niż po 30 dniach ale nie później niż po 60 dniach od kiedy ENERGA-OPERATOR S.A (albo Twój dystrybutor) zainstaluje Ci licznik ze zdalnym odczytem.

Portal dostępny jest za pomocą:

  • www: Logowanie - Portal Klienta (energa-operator.pl)
  • aplikacja: Mój Licznik 2.0 – Aplikacje w Google Play, itunes.apple.com
     

Portal umożliwia korzystanie z konta poprzez przeglądanie danych w poszczególnych zakładkach: 

Dlaczego warto

Icon

Twoje zużycie pod kontrolą

Icon

Jesteś na bieżąco

Icon

Masz pytania?

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.