Portal Mój Licznik

Portal który prowadzony jest przez ENERGA-OPERATOR S.A, umożliwia obserwację, symulację i ocenę optymalnego zużycia energii elektrycznej.

Kto może korzystać z Portalu

Z Portalu Mój Licznik możesz skorzystać jeśli:

  • Twój punkt poboru energii znajduje się na obszarze działalności dystrybutora ENERGA-OPERATOR SA (sprawdź swój obszar: OSD - Rynek energii elektrycznej) oraz masz zainstalowany licznik, który zdalnie odczytuje dane o zużyciu energii elektrycznej.

W przypadku planowanej lub trwającej wymiany licznika na zdalny, dostęp do portalu możliwy będzie po zakończeniu procesu jego uruchomienia (parametryzacja licznika oraz uruchomienie jego komunikacji w sieci teleinformatycznej). Standardowy czas aktualizacji danych i stabilizacji komunikacji licznika z bazą pomiarową trwa do kilku tygodni.

Portal dostępny jest za pomocą:

  • www: Logowanie - Portal Klienta (energa-operator.pl)
  • aplikacja: Mój Licznik 2.0 – Aplikacje w Google Play, itunes.apple.com
     

Jak rozpocząć korzystanie z Portalu Mój Licznik

1
Icon

Krok 1

  • Zarejestruj się w portalu, podając numer PPE (Znajdziesz na fakturze)numer licznika (Znajdziesz na fakturze, sprzed wymiany licznika, wyświetlaczu – kod C.1.0 lub obudowie licznika pod kodem kreskowym), PESEL lub NIP.

2
Icon

Krok 2

  • Następnie podaj adres e-mail.
  • Ustaw bezpieczne hasło do konta.

3
Icon

Krok 3

  • Na podany adres mailowy otrzymasz link aktywacyjny.
  • Kliknij link i zacznij korzystać z konta.