Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego

Centrum Obsługi
Klienta Indywidualnego


Skorzystaj z wyszukiwarki lub wybierz
jeden z tematów poniżej

powrót

Co załatwię w eBOK ?

eBOK - elektroniczne Biuro Obsługi Klienta umożliwia:

  • sprawdzenie danych z faktury, terminu płatności oraz dokonanych bieżących jak również archiwalnych wpłat oraz bieżący podgląd salda rachunku,
  • skorzystanie z oferty nowoczesnych produktów i sposobów prowadzenia ich rozliczeń, np. Rozliczeń Rzeczywistych,
  • aktywację eFaktury - bezpłatnego, szybkiego sposobu otrzymywania faktury,
  • zakup kodu na energię do licznika przedpłatowego,
  • podgląd szczegółowych zestawień oraz wykresów zużycia energii elektrycznej,
  • skorzystanie z opcji darmowego powiadomienia za pomocą SMS oraz e-maila; przesyłany komunikat może zawierać informację o: wystawieniu faktury za energię elektryczną, zbliżającym się terminie płatności faktury za energię elektryczną, zaksięgowaniu wpłaty z energię elektryczną,
  • dodanie innego płatnika, Klienta (np. w sytuacji kiedy ktoś dokonuje opłat za dwa mieszkania),
  • wgląd i edycję swoich danych teleadresowych (e-mail, telefon stacjonarny, komórkowy),
  • pobranie dokumentów, cenników, szablonów umów,
  • złożenie zapytania.
Czy informacja była pomocna?