Wróć do listy

Komunikat dla konsumentów

Jeżeli od 1 stycznia 2020 roku do 30 września 2023 roku skorzystali Państwo z naszej oferty, a następnie umowa została wypowiedziana oraz zapłacili nam Państwo jednorazowe i zryczałtowane odszkodowanie, mają Państwo możliwość złożenia wniosku o jego zwrot.

W celu uzyskania zwrotu należy złożyć wniosek, który będzie zawierał Państwa imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres punktu poboru energii, PESEL oraz numer konta bankowego, na który mamy przekazać zwrot. Wniosek można złożyć korespondencyjnie na nasz adres lub przez elektroniczne biuro obsługi klienta. Zwrot nastąpi do 30 dni od daty złożenia wniosku.

W przypadku złożenia wniosku informacje o przetwarzaniu danych znajdują się tutaj.

Może Cię również
zainteresować

14.01.2025

Zmiana taryfy Energa-Operator S.A. dla prądu

Od 1 stycznia 2025 roku zmieniła się taryfa Energa-Operator S.A. dla prądu.

14.01.2025

Zmiana Taryfy Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o.

Od 1 stycznia 2025 roku zmieniła się taryfa Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. dla paliwa gazowego. 

14.01.2025

Zmiana Taryfy TAURON Dystrybucja S.A. dla prądu

Od 1 stycznia 2025 roku zmieniła się taryfa TAURON Dystrybucja S.A. dla prądu.

14.01.2025

Zmiana taryfy PGE Dystrybucja S.A. dla prądu

Od 1 stycznia 2025 roku zmieniła się taryfa PGE Dystrybucja S.A. dla prądu.