Potrzebujesz szybkiej odpowiedzi?
Spróbuj wyszukiwarki

Coś poszło nie tak, daj nam znać!

Swoją sprawę możesz zgłosić do nas na kilka sposobów:

> Informacje na temat reklamacji dotyczących płatności i doładowań Pre-Paid

> Informacje na temat reklamacji dotyczących usługi Płatności Online

W jakim terminie rozpatrzymy Twoją sprawę

  • Każdą Twoją sprawę rozpatrzymy do 30 dni od jej otrzymania, chyba że prawo energetyczne, nasza taryfa, taryfa dystrybutora lub IRiESD przewidują inny termin.
  • Jeśli Twoja sprawa dotyczy zasad rozliczeń rozpatrzymy i udzielimy na nią odpowiedzi do 14 dni od jej otrzymania.
  • Spory, które są związane z umową, będzie rozstrzygać właściwy sąd powszechny, Prezes URE lub Koordynator – zgodnie z kompetencjami.
  • Mamy obowiązek udzielać Ci informacji o zasadach rozliczeń oraz o aktualnej naszej taryfie, cenniku standardowym, naszej ofercie i taryfie dystrybutora.
  • Faktury będziemy wystawiać zgodnie z naszą taryfą, cennikiem standardowym lub naszą ofertą i taryfą dystrybutora.

Jakich informacji potrzebujemy

Kiedy zgłaszasz sprawę podaj nam chociaż jedną z poniższych danych:

  • numer klienta, który znajdziesz na pierwszej stronie faktury,
  • numer faktury,
  • numer lub adres PPE,
  • numer umowy.

Dodatkowo, aby Cię zidentyfikować, możemy poprosić o Twój numer PESEL.

 

O czym jeszcze warto wiedzieć

Jeśli uznasz, że nasza odpowiedź nie jest dla Ciebie wystarczająca, możesz skontaktować się z rzecznikiem klienta. To instytucja, która zajmuje się skomplikowanymi i wielowątkowymi sprawami.

 

Skontaktuj się

Twoje sprawy, może również rozstrzygać właściwy sąd powszechny, Prezes URE lub Koordynator – zgodnie z kompetencjami.

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.