- strona umowy
- uprawniona osoba po zmarłym odbiorcy
- osoba, instytucja finansowa, która błędnie wpłaciła należność na konto innego odbiorcy
Przeksięgowanie środków
Wniosek o przeksięgowanie możesz złożyć, jeśli masz nadpłatę lub kwota wpłynęła na niewłaściwe konto.
O przeksięgowanie możesz zawnioskować:
- elektronicznie – wyślij zgłoszenie w serwisie obsługi ENERGA24,
- telefonicznie – przeksięgowania między kontami tego samego klienta (ten sam PESEL, NIP);
- czat - zgłoszenie z podaniem wymaganych danych oraz załączeniem dokumentów;
- pisemnie – pismo lub uzupełniony wniosek o przeksięgowanie z podaniem wymaganych danych oraz załączeniem dokumentów;
- osobiście – przekaż pracownikowi w salonie uzupełniony wniosek o przeksięgowanie.
Wniosek o dokonanie przeksięgowania znajdziesz poniżej.
- Jeśli jesteś stroną umowy, ale faktury opłacasz przez pośrednika Bluemedia lub Billbird – dołącz dowód wpłaty;
- Jeśli wpłata wpłynęła na konto innego klienta i chcesz przeksięgować wpłatę na swój numer konta w Enerdze - dołącz dowód wpłaty;
- Jeśli mieszkasz w lokalu po osobie zmarłej i płacisz jej rachunki, chcesz przeksięgować wpłatę na swój numer konta w Enerdze – dołącz dowód wpłaty;
- Jeśli jesteś spadkobiercą po zmarłym – dołącz akt zgonu, dokument potwierdzający nabycie spadku, a przypadku kilku spadkobierców – również ich zgody na przeksięgowanie na Twój numer konta w Enerdze.
- Serwis ENERGA24
- Wszystko o fakturze
- Wszystko o umowie
- Rozliczenia Rzeczywiste
- Doładowanie licznika przedpłatowego
- Rozliczenia i płatności
- Saldo rachunku
- Przeksięgowanie środków
- Zwrot nadpłaty
- Brak prądu, zadłużenie?
- Reklamacje i zgłoszenia
- Energa Obrót a Energa Operator
- Oferta a Taryfa
- Wszystko o liczniku
- Portal Mój Licznik
- Zmiana danych osobowych
- Jak podpisać umowę
- Taryfy i cenniki
- Dokumenty do pobrania
- ORLEN Charge
- Prosument