Pamietaj, aby opłacać faktury regularnie.
Dostawę prądu możemy wstrzymać 1 miesiąc po upływie terminu płatności faktury.
Pamietaj, aby opłacać faktury regularnie.
Dostawę prądu możemy wstrzymać 1 miesiąc po upływie terminu płatności faktury.
Zlecimy wznowienie dostarczania prądu, gdy otrzymamy Twoją wpłatę.
Numer konta dla płatności za ponowne podłączenie wskazany jest na fakturze za tę usługę.
Za wznowienie dopływu prądu płacisz na konto Energa Operator SA, natomiast za zużycie prądu na konto Energa Obrót SA.
Opłacaj rachunki w terminie, który jest podany na fakturze. Jest to termin, w którym Twoja płatność powinna znaleźć się na indywidualnym koncie sprzedawcy. Jeżeli spóźnisz się z płatnością, ponosisz ryzyko działań windykacyjnych.
Aby uniknąć wyłączenia prądu, pamiętaj o terminowych płatnościach. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody, które powstały w wyniku wyłączenia dopływu prądu z powodu zadłużenia.
Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.