Powrót do Energi
Jeśli masz umowę z innym sprzedawcą prądu i jesteś przyłączony do sieci dystrybucyjnej Energi Operatora (sprawdzisz to np. na swojej umowie), możesz zmienić sprzedawcę i ponownie zawrzeć z nami umowę. Wybierz jedną z naszych ofert np. 100 zł w prezencie na rachunki za prąd wraz z kartą rabatową na stacje paliw ORLEN i BLISKA!
Jak to działa?
- Wniosek możesz złożyć o dowolnej porze dnia, siedem dni w tygodniu.
- Nową umowę zawrzesz bez wychodzenia z domu.
- Wniosek wypełnisz w ok. 10 minut.
- Umowę otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail, nie musisz jej podpisywać ani odsyłać.
Datę końca umowy i okres wypowiedzenia. Znajdziesz je na swojej obecnej umowie lub zapytaj o nie swojego sprzedawcę prądu.
Wypełnione i podpisane pełnomocnictwo do zmiany sprzedawcy prądu.
Numer PPE (Punkt Poboru Energii). Znajdziesz go np. na Twojej fakturze za prąd.
Zmiana sprzedawcy
Jeśli masz umowę z innym sprzedawcą prądu i nie jesteś przyłączony do sieci dystrybucyjnej Energi Operatora (sprawdzisz to np. na swojej umowie). Wybierz jedną z naszych ofert np. 100 zł w prezencie na rachunki za prąd wraz z kartą rabatową na stacje paliw ORLEN i BLISKA!
Jak to działa?
- Wypełnij formularz kontaktowy.
- Jeden z naszych konsultantów skontaktuje się i wypełni z Tobą wniosek.
- Umowę otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Datę końca umowy i okres wypowiedzenia. Znajdziesz je na swojej obecnej umowie lub zapytaj o nie swojego sprzedawcę prądu.
Numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii). Znajdziesz go np. na Twojej fakturze za prąd.
Numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym.