Chcę wrócić do Energi
Wybierz w jaki sposób chcesz wrócić do Energi:
online
- Wniosek możesz złożyć o dowolnej porze dnia, siedem dni w tygodniu.
- Nową umowę zawrzesz bez wychodzenia z domu.
- Wniosek wypełnisz w ok. 10 minut.
- Samodzielnie w łatwy sposób wybierzesz najlepszą dla siebie ofertę.
- Umowę otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail, nie musisz jej podpisywać ani odsyłać.
Datę końca umowy i okres wypowiedzenia. Znajdziesz je na swojej obecnej umowie lub zapytaj o nie swojego sprzedawcę prądu.
Wypełnione i podpisane pełnomocnictwo do zmiany sprzedawcy - pobierz tutaj.
Numer PPE (Punkt Poboru Energii). Znajdziesz go np. na Twojej fakturze za prąd.
przez telefon
- Wypełnij formularz kontaktowy.
- Jeden z naszych konsultantów skontaktuje się i wypełni z Tobą wniosek.
- Umowę otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Datę końca umowy i okres wypowiedzenia. Znajdziesz je na swojej obecnej umowie lub zapytaj o nie swojego sprzedawcę prądu.
Numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii). Oba numery znajdziesz np. na Twojej fakturze za prąd.
Numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym.
w salonie sprzedaży
- Znajdź najbliższą placówkę na naszej mapie.
- Jeśli masz taką możliwość zarezerwuj online termin wizyty, aby umówić się w dogodnym dla Ciebie terminie.
- Na miejscu zawrzemy z Tobą umowę.
Dokument tożsamości - dowód osobisty lub paszport.
Datę końca umowy i okres wypowiedzenia. Znajdziesz je na swojej obecnej umowie lub zapytaj o nie swojego sprzedawcę prądu.
Numer PPE (Punkt Poboru Energii). Znajdziesz go np. na Twojej fakturze za prąd.