Centrum Obsługi Klienta Indywidualnego

Centrum Obsługi
Klienta Indywidualnego


Skorzystaj z wyszukiwarki lub wybierz
jeden z tematów poniżej

15-02-2018

Doładuj licznik pre-paid

Informujemy, że od 17 lutego (sobota) od godz. 16:00 do 18 lutego (niedziela) do godz. 12:00, z powodu prac serwisowych, usługi doładowania liczników pre-paid oraz Rozliczeń Rzeczywistych zostaną czasowo wyłączone.

 

W tym czasie poniższe usługi nie będą dostępne w żadnym z wymienionych kanałów:

 

  1. Doładowania liczników pre-paid
    • poprzez serwis ebok.energa.pl
    • poprzez formularz doładowań na stronie www.energa.pl/doładowania
    • w punktach sieci Moje Rachunki, BluePay i ePay
  2. Rozliczenia Rzeczywiste
    • poprzez serwis ebok.energa.pl
    • w punktach sieci VIA Moje Rachunki

 

Prosimy o wcześniejsze doładowanie swoich liczników przedpłatowych oraz rozliczenie bieżącego zużycia energii elektrycznej.

 

Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

31-12-2017

Zmiany w taryfach

Informujemy, że w zatwierdzonych Taryfach Operatorów Systemów Dystrybucyjnych (OSD) na rok 2018 wzrosła część stawek opłat za dostarczaną energię elektryczną. Aktualne Taryfy OSD dostępne są na stronach internetowych OSD oraz na stronie www.energa.pl/dla-domu/formularze w sekcji cenniki/taryfy.

 

Informujemy, że w zatwierdzonej Taryfie ENERGA-OBRÓT SA na rok 2018 wzrosły ceny energii elektrycznej dla odbiorców zakwalifikowanych do grup taryfowych G. Aktualna Taryfa ENERGA-OBRÓT SA jest dostępna na stronie www.energa.pl/dla-domu/formularzew sekcji cenniki/taryfy.

14-11-2017

Przerwa w dostępie do konta ENERGA24 oraz usług Rozliczenia Rzeczywiste i Rozliczenia pre-paid

Informujemy, że od 17 listopada (piątek) godz. 18:00 do 20 listopada (poniedziałek) godz. 17:00 wystąpi czasowy brak dostępu do serwisu ENERGA24.

 

W tym czasie poniższe usługi nie będą dostępne w żadnym z wymienionych kanałów:

 

1. doładowania liczników pre-paid:

  • poprzez serwis ENERGA24;
  • poprzez formularz doładowań na stronie www.energa.pl/doladowania
  • w punktach sieci VIA Moje Rachunki, BlueMedia

 

2. dokonanie Rozliczenia Rzeczywistego:

  • poprzez serwis ENERGA24;
  • w punktach sieci VIA Moje Rachunki

 

Prosimy o wcześniejsze doładowanie swoich liczników przedpłatowych oraz rozliczenie bieżącego zużycia energii elektrycznej. Jednocześnie informujemy, że od 20 listopada (poniedziałek) do 23 listopada (czwartek) usługi mogą być nadal niedostępne dla niektórych grup klientów.

 

Przerwa w dostępie do usług związana jest z pracami serwisowymi.

Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

 

 

31-10-2017

Informacja o Salonie Sprzedaży w Poznaniu

Informujemy, że w dniu 03.11.2017r. (piątek) Salon Sprzedaży w Poznaniu przy ul. Osiedle Rzeczypospolitej 14 będzie nieczynny.


Jednocześnie przypominamy o możliwości kontaktu z infolinią pod numerem 555 555 555, czynną od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-22:00 (koszt dostawcy usług, z którego korzysta Klient) lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, zamieszczonego na stronie www.energa.pl w zakładce kontakt.

05-09-2017

Zarezerwuj wizytę w Salonach Sprzedaży przez Internet

Energa Obrót umożliwiła umawianie wizyt w swoich Salonach Sprzedaży. Rezerwacja konkretnej godziny odbywa się za pomocą strony internetowej rezerwacje.energa.pl. Energa Obrót jest pierwszym sprzedawcą energii w Polsce, który uruchomił taką usługę.

 

- Nowe technologie są wyznacznikiem postępu, ale i wygody, dlatego w Enerdze Obrót staramy się być z nimi na bieżąco. Tym razem, jako pierwsi w branży energetycznej, dajemy możliwość zdalnej rezerwacji wizyt – mówi Błażej Krawczyszyn, Wiceprezes Zarządu Energi Obrót. - System działa  w dziesięciu największych Salonach. Oczywiście jest to wyłącznie dodatkowe udogodnienie dla klientów. Wciąż będzie można przyjść do Salonów Energi Obrót i załatwić niezbędne formalności bez obowiązku wcześniejszej rezerwacji.


Opcję zdalnego zamawiania wizyt otrzymują klienci, zarówno ci indywidualni, jak i przedstawiciele przedsiębiorstw.


Rezerwowanie wizyty, czyli jak zaoszczędzić czas


Rezerwowanie wizyty w Salonie Sprzedaży Energi Obrót jest bardzo proste. Wystarczy wejść
na stronę rezerwacje.energa.pl i w formularzu zgłoszeniowym podać swoje imię, nazwisko, adres mailowy, numer telefonu oraz wybrać najbliższy Salon.
Po wskazaniu miejsca, zostaną wyświetlone wolne terminy począwszy od bieżącego dnia roboczego. Warunkiem dostępności konkretnej pory jest minimum dwugodzinne wyprzedzenie. Po wypełnieniu formularza, klient na podany przez siebie adres e-mail otrzyma potwierdzenie rezerwacji wizyty.   
Podczas wizyty w Salonie w zarezerwowanym terminie należy kliknąć przycisk  „Umówiona wizyta” na kolejkomacie i pobrać bilet z numerem.

14-08-2017

Komunikat prasowy

Szanowni Klienci,

 

Tragiczna w skutkach nawałnica, która w piątkowy późny wieczór nawiedziła środkową i północną Polskę, spowodowała ogromne zniszczenia w sieci elektroenergetycznej Energi Operatora.

Bieżące informacje o liczbie odbiorców i transformatorów bez zasilnia można znaleźć na stronie www.energa-operator.pl/wylaczenia/wylaczenia_biezace.xml. Na bieżąco informujemy też o wszelkich zmianach na naszym profilu na Twitterze.

 

Więcej informacji znajdziesz tutaj

23-06-2017

Informacja o Salonie Sprzedaży w Warszawie

Informujemy, że w dniach 26-27 czerwca 2017r. (poniedziałek-wtorek) Salon Sprzedaży w Warszawie ul. Ćmielowska 2 będzie zamknięty.


Jednocześnie przypominamy o możliwości kontaktu z infolinią pod numerem 555 555 555, czynną od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-22:00 (koszt dostawcy usług, z którego korzysta Klient) lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, zamieszczonego na stronie www.energa.pl w zakładce kontakt.

24-03-2017

Przerwa w dostępie do konta ENERGA24 oraz usług Rozliczenia Rzeczywiste i Rozliczenia pre-paid

Informujemy, że od 24 marca (piątek) 2017 godz. 22:00 do 26 marca (niedziela) 2017 godz. 23:00 może wystąpić czasowy brak dostępu do konta 24.energa.pl

 

Dodatkowo nie będą dostępne poniższe usługi w żadnym z wymienionych kanałów:

doładowania liczników pre-paid:

• poprzez serwis 24.energa.pl

• poprzez formularz doładowań na stronie www.energa.pl/doladowania,

• w punktach sieci Moje Rachunki, BluePay i epay,

 

Rozliczenia Rzeczywiste:

• poprzez serwis 24.energa.pl

• w punktach sieci Moje Rachunki.

 

 

Przerwa w dostępie do usług związana jest z pracami serwisowymi.

Przepraszamy za utrudnienia.

07-02-2017

Zmiana godzin pracy salonów sprzedaży w dniu 10.02.2017r.

Szanowni Państwo,

informujemy, że dnia 10.02.2017 roku wybrane salony sprzedaży będą czynne w skróconych godzinach lub zamknięte z powodu modernizacji systemów informatycznych.:

- Gdańsk, ul. Grunwaldzka 472d, będzie otwarty do godziny 14:00,  
- Gdynia, ul. 10 Lutego 33, będzie otwarty do godziny 13:00, 
- Kalisz, ul. Zamkowa 8, będzie otwarty do godziny 12:00, 
- Elbląg, ul. Hetmańska 12-14, będzie otwarty do godziny 15:00,  
- Olsztyn, ul. Dworcowa 3, będzie otwarty do godziny 15:00,  
- Koszalin, ul. Dworcowa 17, będzie zamknięty,  
- Słupsk, ul. Tuwima 6/7, będzie zamknięty,  
- Płock, ul. Piłsudskiego 39, będzie otwarty do godziny 14:00, 
- Toruń, ul. Czerwona Droga 1/5, będzie otwarty do godziny 14:00.

 

Jednocześnie informujemy o możliwości kontaktu z infolinią pod numerem 555 555 555, czynną od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-22:00 (koszt dostawcy usług, z którego korzysta Klient) lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, zamieszczonego na stronie www.energa.pl.

 

Za utrudnienia przepraszamy.  

 

21-12-2016

Zmiana godzin pracy salonów sprzedaży w dniu 23.12.16 roku

Szanowni Państwo,

informujemy, że dnia 23.12.2016 roku poniżej wskazane salony sprzedaży będą czynne w godzinach od 9:00 do 15:00:

- Gdańsk, ul. Grunwaldzka 472d,  
- Gdynia, ul. 10 Lutego 33, 
- Kalisz, ul. Zamkowa 8, 
- Elbląg, ul. Hetmańska 12-14, 
- Olsztyn, ul. Dworcowa 3, 
- Koszalin, ul. Dworcowa 17, 
- Słupsk, ul. Tuwima 6/7, 
- Płock, ul. Piłsudskiego 39, 
- Toruń, ul. Czerwona Droga 1/5.

 

Jednocześnie składamy Państwu życzenia spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz pomyślności w Nowym Roku

 

Powrót