Rzecznik Klienta Energi

Moją rolą jest wspieranie klientów w rozwiązywaniu najtrudniejszych spraw.
Reprezentuję Państwa stanowisko w kontaktach z Energą.

Rzecznik jest niezależny i zajmuje się przypadkami, które wymagają dodatkowych opinii zarówno eksperckich jak i prawnych. Rzecznik wspiera klientów w wyjaśnianiu spraw, dla których zakończył się już standardowy proces reklamacyjny.

Jeśli zgłaszasz swoją sprawę po raz pierwszy, skorzystaj z któregoś z naszych kanałów kontaktu właściwych dla reklamacji:

  • infolinia pod numerem 555 555 555 - koszt połączenia według stawek operatora telefonicznego,
  • formularz kontaktowy,
  • nasze salony sprzedaży.

Formularz kontaktowy do Rzecznika Klienta


Numer Klienta znajdziesz na fakturze
Numer PPE znajdziesz na fakturze
Kontaktując się z Rzecznikiem Klienta pamiętaj o podaniu sygnatury reklamowanej przez Ciebie odpowiedzi. Znajdziesz ją na górze otrzymanego pisma z odpowiedzią (ma ona postać ZMM/2017/00000) lub tytule maila (eBOK/2017/00000) z odpowiedzią na Twoją reklamację
Poniższe zgody są dobrowolne, nieobowiązkowe i zawsze możesz je wycofać:



* pola obowiązkowe