Rzecznik Klienta Energi

Moją rolą jest wspieranie klientów w rozpatrywaniu odwołań od otrzymanych odpowiedzi na złożone reklamacje. Będę reprezentował Państwa stanowisko w kontaktach z Energą.

Rzecznik Klienta stanowi ostateczną instancję odwoławczą, reprezentującą klientów w sytuacjach, w których nie zgadzają się oni ze sposobem rozwiązania złożonej reklamacji. Rzecznik jest niezależny, a jego rolą jest weryfikacja prawidłowości rozwiązania zgłoszonej sprawy. Kontakt z Rzecznikiem Klienta jest finalnym krokiem procesu reklamacyjnego.

Jeśli zgłaszasz swoją sprawę po raz pierwszy, skorzystaj z któregoś z naszych kanałów kontaktu właściwych dla reklamacji (infolinia pod numerem 555 555 555, formularz kontaktowy, nasze salony sprzedaży).

Formularz kontaktowy do Rzecznika Klienta


Numer Klienta znajdziesz na fakturze
Numer PPE znajdziesz na fakturze
Kontaktując się z Rzecznikiem Klienta pamiętaj o podaniu sygnatury reklamowanej przez Ciebie odpowiedzi. Znajdziesz ją na górze otrzymanego pisma z odpowiedzią (ma ona postać ZMM/2017/00000) lub tytule maila (eBOK/2017/00000) z odpowiedzią na Twoją reklamację
Poniższe zgody są dobrowolne, nieobowiązkowe i zawsze możesz je wycofać:



* pola obowiązkowe